Harrison Pellets

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

bij de mijne was ik de eerste keer 17 euro kwijt Shocked
Bericht Zondag 24 Februari 2008 10:02 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ka-ching! Die dierenarts heeft z'n zakken flink gevuld! Shocked
Bericht Dinsdag 26 Februari 2008 12:44 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Bericht Dinsdag 26 Februari 2008 10:45 am
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

dat kan je wel zeggen! Confused vind toch eigenlijk wel dat ie zon zak er gewoon gratis bij had kunnen geven bij elk bezoek,net zoals je bij de slager komt en je kleine krijgt een worstje Laughing Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 26 Februari 2008 2:03 pm
Titi's mama
Vlieger

Reageer met quote  

Hoeveel pellets geef je een grijze per dag? Ongeveer dan? 20-30 ofzo? En kan ik dezelfde pellets van Joe ook aan Titi geven? Als ik ze klein maak dan.
Bericht Woensdag 27 Februari 2008 7:55 pm
Daantjuh
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

ik ben van plan om over een maandje ook harrisson eens te proberen voor luna en vico welke pellet kan ik dan het beste pakken? en waar kan ik ook het beste bestellen via internet?
Bericht Woensdag 27 Februari 2008 9:47 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Titi's mama
Hoeveel pellets geef je een grijze per dag? Ongeveer dan? 20-30 ofzo? En kan ik dezelfde pellets van Joe ook aan Titi geven? Als ik ze klein maak dan.

Dat kan hoor. Very Happy Ik weet niet hoeveel een grijsje eet. Zorg wel dat Joe niet te veel knoeit en hij ALLES opeet anders wordt het een dure grap. Laughing
Bericht Dinsdag 11 Maart 2008 8:25 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Daantjuh
ik ben van plan om over een maandje ook harrisson eens te proberen voor luna en vico welke pellet kan ik dan het beste pakken? en waar kan ik ook het beste bestellen via internet?

Ik denk dat het beste de HPC kan bestellen via internet. http://www.winkelplein.nu/harr.....Cqr6HJYjVK
Bericht Dinsdag 11 Maart 2008 8:26 am
Daantjuh
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

dankjewel sue Veertje in april ff bestellen en proberen te mengen met de scenic dan maar voor het overstappen
Bericht Dinsdag 11 Maart 2008 9:11 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Graag gedaan hoor! Very Happy Hier is het echt een stuk goedkoper he? Vergeleken met andere winkels kan het wel 15 euro schelen!
Bericht Woensdag 12 Maart 2008 7:50 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:10 pm
  Berichten van afgelopen: