Harrison's bestellen

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Even een update Smile.

Er liggen nu meer rode dan bruine pellets in het bakje. Dus volgens mij slaat de Harrison's aan. Het is een beetje lastig te zien omdat de Scenic een mix van rood en bruin is, misschien moet ik ze uitsorteren en alleen nog maar rode scenic geven Laughing.
Bericht Woensdag 25 Maart 2009 3:51 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Weer een update:

Vanavond alleen nog maar rode (scenic) pellets over, de bruine (harrison's) pellets waren helemaal op. Veertje

Ik blijf toch maar het omwenschema aanhouden, ik heb gelezen dat het voor vogelmaagjes beter is als je ze langzaam omwent. Maar volgens mij is de Harrison's een blijvertje.
Bericht Donderdag 26 Maart 2009 9:03 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Heeey dat is goed nieuws zeg! Very Happy
Fantastisch!!

Waar heb je dat gelezen, dat langzaam omwennen beter is?
Bericht Zaterdag 28 Maart 2009 7:40 am
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Waar heb je dat gelezen, dat langzaam omwennen beter is?

Op een uitdraai met informatie over pellets die ik van de VA heb gekregen toen Sol voor het eerst omging van zaad naar pellets. Daar stond dat vogels gevoelige magen hebben en langzaam omwennen beter is. Is wel al een paar jaar geleden, dus misschien is het ondertussen achterhaald.
Bericht Zaterdag 28 Maart 2009 12:28 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oh wat vreemd. De vogelartsen die ik heb gehad zeiden dat het niet zo gek veel uitmaakte. Misschien is het het beste om de gulden middenweg te kiezen. Dan zit je altijd 'goed'. Laughing
Bericht Zondag 29 Maart 2009 7:34 am
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Gisteren vulde ik z'n bakje bij. Sol dacht dat ik pitjes ofzo had en begon te bedelen. Dus liet ik de theelepel met Harrison's aan hem zien en hij begon er van te snoepen Laughing. Mijn vogel wordt graag met een lepelt gevoerd, vreemd beest Cool.
Bericht Zondag 29 Maart 2009 10:32 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha wat lief dat hij graag van een lepeltje eet! Heeft hij dat ook met andere dingen? Het is namelijk heel erg handig als hij een keertje iets van medicijnen nodig heeft.
Eet hij ook zachte dingen op die manier?
Bericht Maandag 30 Maart 2009 7:14 am
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Nee hij eet anders nooit van een lepeltje. Bizar he.
Bericht Maandag 30 Maart 2009 8:04 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoe ouder hoe gekker Nanaaa!
Bericht Maandag 30 Maart 2009 8:05 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:10 pm
  Berichten van afgelopen: