Harrison's bird bread mix.

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Bowie & Limbo
Fladderaar

Harrison's bird bread mix.  Reageer met quote  

Ik heb gelijk nog een vraag in het voeding topic:

Ik heb laatst een zak Harrison's bird bread mix gehad.
Ik heb het nog niet gebakken, maar ik dacht, laat ik gewoon eens vragen wie ook wel eens van dit brood bakt voor de gaaien & kieten?

Groet,

Roel
Bericht Dinsdag 6 September 2011 4:14 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: Harrison's bird bread mix.  Reageer met quote  

Oh wat leuk! Ik heb het wel zien staan maar nog nooit geprobeerd. Als je het hebt gemaakt, ben ik erg benieuwd hoe ze het vinden!
Bericht Donderdag 8 September 2011 7:50 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Bowie & Limbo
Fladderaar

Reageer met quote  

Mijn Valkje is dol op brood!

Soms waagt hij de sprong en vliegt ie met al zijn krachten naar de tafel toe. Als hij het haalt dan zit hij op mijn bord...
Bericht Donderdag 8 September 2011 3:52 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb het ook al gezien, wil het proberen maar wacht ook een beetje de meningen af eigenlijk. Ik bak wel zelf altijd birdy-bread, barstensvol gezonde kost en dan snij ik het in stukjes, gaat het de diepvries in en dan geef ik hun birdy bread als ik eens snel wegmoet en weinig tijd heb om verse dingen te staan maken. Maar, dan weet ik toch dat ze iets lekkers en vrij gezonds hebben om te eten.
Bericht Donderdag 22 September 2011 6:05 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:11 pm
  Berichten van afgelopen: