net weer balletjes gemaakt en ze vonden het weer heerlijk ze konden niet wachten tot ik het gaf hahaha
Maandag 3 September 2007 8:16 am
Marlies R Vlieger
Ik heb hier ook nog zo'n zak powertreats liggen. Dat vinden ze geen van allen lekker. Ze eten liever de gewone brokjes. Opzich wel jammer, want het is wel goed handig om ze er af en toe eens bij te geven... Juvenile vinden ze wel allemaal helemaal geweldig!
millie is echt een vuilisbak hahahah ik denk dat als ik de powertreats geef dat hij ze wel eet maar het zelfde verhaal als de juveline ik ga niet eerst een zak kopen\
juvenile is goedgekeurd dus die zak zal ik bestellen
Maandag 3 September 2007 11:59 am
Sue Moderator
quote:Originally posted by Marlies R
Ik heb hier ook nog zo'n zak powertreats liggen. Dat vinden ze geen van allen lekker. Ze eten liever de gewone brokjes. Opzich wel jammer, want het is wel goed handig om ze er af en toe eens bij te geven... Juvenile vinden ze wel allemaal helemaal geweldig!
Hier vinden Iago & Zazu het geweldig.. Wheezy & Scuttle zijn er niet dol op. Misschien komt het nog?
Dinsdag 4 September 2007 9:18 pm
Sue Moderator
quote:Originally posted by millie
millie is echt een vuilisbak hahahah ik denk dat als ik de powertreats geef dat hij ze wel eet maar het zelfde verhaal als de juveline ik ga niet eerst een zak kopen\
juvenile is goedgekeurd dus die zak zal ik bestellen
Ja volgens mij is Millie echt een vuilnisbak! Wel makkelijk hoor, als ze alles zo gemakkelijk eten.