Harrison's Bird Foods Power Treats?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Janina
Vlieger

Harrison's Bird Foods Power Treats?  Reageer met quote  

Harrison's Bird Foods Power Treats 1 pound.

http://www.de-vogelkelder.nl/p.....sp?id=1727

Ik heb hier wel interesse in, aangezien sommige vogels af en toe wat extra kunnen gebruiken, maar ik wil niet direct een pound aanschaffen, straks willen ze het weer niet zoals met Juneville Rolling Eyes Laughing
Ze hebben een aantal jaren geleden de HPC gehad, en dat ging wel naar binnen
Bericht Dinsdag 28 Augustus 2007 10:36 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik zit er ook over te denken, maar een pond is idd. wel erg veel.

Moet straks naar Hooi even HPF halen. Zal eens vragen of ze ook een klein proef verpakkingje hebben ofzo.
Nee heb ik, wie weet Laughing
Bericht Dinsdag 28 Augustus 2007 10:39 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Janina
Vlieger

Reageer met quote  

Maar je hebt het verder nog niet gebruikt?

Ik wil graag weten of dit echt goed is voor verzwakte vogels.
Ik heb een aantal agapopjes die veel broeden en daarna echt iets extra's kunnen gebruiken, maar heb al veel geprobeerd, maar het wil er niet in Rolling Eyes Laughing
Bericht Dinsdag 28 Augustus 2007 12:07 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nee, dat niet. Ik vraag daar wel eens of het over het algemeen goed gegeten wordt door aga's en of het idd zo goed is voor verzwakte vogels t.g.v. broedden. Waarschijnlijk krijg ik dan het standaard antwoord. Ja, het is echt heel erg goed, en wordt super gegeten...bla,bla,bla.
Als ik een klein zakje mee kan krijgen (zal wel niet) dan kan ik je altijd wat opsturen om te laten proeven.
Grote zak doe ik denk ik deze maand niet. Ik heb van Joyce ook net een zak Juvenile gekregen die Coco niet wilde eten.
Bericht Dinsdag 28 Augustus 2007 12:49 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Janina
Vlieger

Reageer met quote  

Ja hier ook zo, ik mocht de Juneville van iemand proberen...nou vergeet het maar Laughing
Maar de HPC brokjes hebben ze hier voorheen gehad, ik heb ze tot nu toe nog op elke pellet gekregen, dus wie weet...

Dat zou fijn zijn! Very Happy
Bericht Dinsdag 28 Augustus 2007 1:10 pm
stephen
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

wel als je een paar agapopjes hebt die iets extra kunnen gebruiken van het broeden kunt ge ze eivoer geven.
dit moeten ze wel leren eten maar vinden ze zeer lekker eenmaal ze het hebben geproeft
Bericht Dinsdag 28 Augustus 2007 2:51 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Janina
Vlieger

Reageer met quote  

Eivoer krijgen ze hier nauwelijks, volgens mij VA is dat voor volwassen, gezonde vogels niet nodig.
Daarnaast is teveel eivoer slecht voor de nieren en ook kan er door eivoer gist in de ontlasting ontstaan.
Hierdoor ben ik met eivoer erg voorzichtig.
Ik zoek liever iets anders Very Happy
Bericht Dinsdag 28 Augustus 2007 3:08 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nou ik heb ze hoor. Hoefde niet een hele zak maar mocht wel een paar proberen. Proberen: 100 gram voor € 4,70 Confused
Afijn, Sammie en Moos lussen ze Smile Herman pakt hem aan en laat hem dan vallen Sad Straks maar weer verder proberen.

Sue, wil je mijn mail adres even naar Janina sturen. Janine, als je me je adres mailt zal ik er een paar naar je opsturen. Kun je het ook even uitproberen.
Bericht Dinsdag 28 Augustus 2007 3:15 pm
Janina
Vlieger

Reageer met quote  

Helemaal geweldig Very Happy dankjewel!

Ik wacht even op je mailadres en dan krijg je bericht van me!

Maar toch wel fijn dat je wat mag proberen. Waar ik het probeerde was het de hele zak of niks.... Rolling Eyes
Bericht Dinsdag 28 Augustus 2007 3:36 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het is ook wel heel netjes maar die prijs staat in geen verhouding. Maar goed, wanneer ze het hier niet goed eten dan scheelt het nog al of je 4 euro of 16 euro weg gooit.
Hoop dat ze het lekker vinden daar. We zullen zien Wink
Bericht Dinsdag 28 Augustus 2007 3:41 pm
Janina
Vlieger

Reageer met quote  

Is goed, ik wacht op je mail en we spreken het wel verder af, ook de prijs voor voer en verzenden!
Bericht Dinsdag 28 Augustus 2007 4:47 pm
Sue
Moderator
Moderator

Re: Harrison's Bird Foods Power Treats?  Reageer met quote  

Janina, ik denk dat je beter een soort handopfokvoer zoals juvenile (als ze dat lusten!) kan gebruiken met daardoorheen iets van palmolie. Desnoods kan je ook een beetje yoghurt erdoorheen doen of iets van druivensuiker?? (Er zit rietsuiker of zoiets door de powertreats)
Ik vind de powertreats trouwens superhard voor kleine vogeltjes. Embarassed

Esjo, ik zal Janina je emailadres geven. Janina.. Of ik heb een ander idee.. Dat is misschien makkelijker en dan blijven de powertreats verser..
Bericht Dinsdag 28 Augustus 2007 5:37 pm
Janina
Vlieger

Reageer met quote  

Wat voor idee, Sue?

Ik heb juneville geprobeerd, Handweaning van Scenic, ze willen geen pap, of iets wat er op lijkt en ik wil ze niet dwingen, want ze hebben het hard genoeg nodig

Hier zijn het slopers, zeker de popjes...die krijgen dat wel kapot hoor Laughing

Is rietsuiker niet goed?
Bericht Dinsdag 28 Augustus 2007 6:03 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb je iig esjo's email adres gestuurd.. Zal je zo wel even mailen, goed..

Die powertreats zijn vrij taai en hard. (Tenminste, mijn zakjes de afgelopen keren. De pellets willen nog wel eens verschillen)

Ik weet niet of rietsuiker niet goed is. Ik weet alleen zelf niet waar rietsuiker te krijgen is. Laughing
Bericht Dinsdag 28 Augustus 2007 6:10 pm
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ikwil juvenile wel eens proberen maar wil ook geen zak kopen heeft er iemand een beetje waar ik van mag proberen of zijn daar ook proefzakjes van.

waar is juvenile allemaal goed voor? het is ook handopfok voer toch of niet?
Bericht Dinsdag 28 Augustus 2007 6:41 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:11 pm
  Berichten van afgelopen: