heel klein probleempje

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Assie
Vlieger

heel klein probleempje  Reageer met quote  

zoals jullie weten zitten Binkie en bengel gesjellie samen in 1 kooi(alleen overdags nog)
Nu heb ik een klein probleempje Confused
Ik heb de afgelopen 3 dagen gekeken wie waar zat en heb vanmorgen extra bakjes erin gehangen voor eten en drinken
Binkie zat steeds links en Bengel grotendeels op de grond
Nu eet Binkie Bengel ze pellets op en andersom Nanaaa!
Ze hebben allebei harrisons,alleen Bengel heeft de hpc en Binkie de adult lifetime course
Wat moet ik nu doen???????
Bericht Maandag 11 Januari 2010 10:02 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik zou voorlopig alleen in de kooi waar ze samen zitten de hpc voeren.
Wanneer ze beidden in hun eigen kooi zitten kun je Binky de lifetime geven.

Waarom heb je Binky op de lifetime en niet op de HPC?
Bericht Maandag 11 Januari 2010 10:10 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Assie
Vlieger

Reageer met quote  

ik zat een tijd geleden te googlen en las daar dat als je gaai langer als 6 maanden op hpc zit,je over kan gaan op adult lifetime
Ik heb al met de dierenwinkel overlegt en als deze zak leeg is,ik gewoon weer op hpc over ga,omdat ze die een leven lang kunnen eten.
Bericht Maandag 11 Januari 2010 10:31 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dan zou ik inderdaad wanneer ze samen zitten de hpc voeren en de lifetime opvoeren wanneer Binky alleen in de kooi zit Wink
Bericht Maandag 11 Januari 2010 10:38 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hier krijgen ze hoe dan ook altijd de HPC, overschakelen is eigenlijk niet nodig.
Bericht Maandag 11 Januari 2010 12:04 pm
Assie
Vlieger

Reageer met quote  

dank je wel voor de reacties

maar zoals het nu gaat zullen ze in de toekomst heel veel samen in 1 kooi zitten
En misschien met de tijd ook 'snachts
Hoe moet ik dat dan doen met het voer,ik vind het zonde om die adult weg te gooien en heb nog een halve zak

Ik heb wel 2 bonteboertjes in de buitenvoliere zitten,maar die hebben gewoon papagaaienvoer en andere pellets
Zou ik het bij jun kunnen mengen????
Bericht Maandag 11 Januari 2010 12:22 pm
Rocco
Vlieger

Reageer met quote  

als ze netjes hun ander pellets ook eten zou je het kunnen doen.

Als ze het eruit gooien is het zonde, dan zou ik het gewoon door de HPC mengen, volgens mij kan dat geen kwaad hoor.

Als je goed kattenvoer hebt kan het ook door elkaar, alleen kunnen ze het uitzoeken maar dat zou je dan moeten proberen Wink
Bericht Zondag 17 Januari 2010 5:44 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:12 pm
  Berichten van afgelopen: