Ik heb snel een vraag!
Ik heb mijn papegaaitje net eten gegeven! hij is 7 weken en krijgt nog pap! Maar toern ik net de kamer in kwam leek het wel of hij aan het kokhalsen was en hij maakt heel veel brabbel geluid er bij! weet iemand wat dit is???????????
Ik heb al geprobeert een beetje water in zijn mond te doen door middel van een spuitje maar hij houdt hier nog niet echt van
Dinsdag 22 Augustus 2006 3:28 pm
alexandraatje Kamikaze piloot
geen paniek meid, dit is heel normaal. ze halen dan het voedsel terug uit hun krop om te eten. dit is heel normaal hoor. je hoeft geen extra water te geven. het zit wel goed hoor.
Uhmm nou...mijn vogels deden dat niet . Ze kotsen t niet op om daarna op te eten...t zijn geen koeien hoor
Heb je hem mss te veel eten gegeven? Was t eten wel de juiste temperatuur? (te koud kan volgens mij doen kokhalzen, maar te heet is gevaarlijk!) Waren de spullen goed schoon? Kwam het in zn luchtpijp terecht? Hou t goed in de gaten hoor! Als dit weer gebeurt en alles is verder goed zou t mss een schimmel of bacterie kunnen zijn? Geen paniek dus, maar hou t wel goed in de gaten en ga naar een vogel arts als je t niet vertrouwt
Wil nog wel ff zeggen... ik ben beslist geen expert!! Maar gewoon is dit volgens mij niet...zeker niet als t vaker gebeurt.
Owh ja...zie handopfok niet te simpel hoor. Helaas gaan er erg veel vogels dood doordat ze onzelfstandig aan onervaren mensen worden verkocht. En dus zouden kwekers en winkels ze ook niet meer zo jong moeten verkopen Beter een keer te vaak naar de vogelarts dan 1 X te laat!
Hij had wel iets meer gegeten dan normaal, maar niet te snel! Het eten was op een goede thempratuur! Hij kotste het ook niet echt op volgens mij, want zag geen eten in zijn mondje! Alle spullen zijn natuurlijk goed schoon! ik heb net met hem gespeelt maar er was niks aan de hand! eigelijk al vrij snel stopte hij er mee!
groetjes
Dinsdag 22 Augustus 2006 5:55 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:13 pm