hoe papagaai dikker krijgen ?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik geef ze hier Scenic en Gogo weigert om ze normaal te eten. Maar ik maak er nu een papje van, gewoon met gekookt water. Dan eet hij het prima. En water drinken ze normaal ook, dus daar is niets verkeerds aan. Zo eet hij toch de pellets. En ooit, ooit, zal hij ze normaal eten. Tot die tijd vind ik het prima met een papje.
Bericht Maandag 25 Mei 2009 4:52 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zo'n papje kan toch ook hartstikke leuk zijn als 'qualityfood'? De meeste papegaaien vinden zo'n zachte hap veel fijner dan die droge korrels.
Bericht Dinsdag 26 Mei 2009 7:39 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tiny-M
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Papje is inderdaad ook prima. Die van mij maakt trouwens zelf pap door de pellets te weken in water.
Bericht Dinsdag 2 Juni 2009 11:46 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:16 pm
  Berichten van afgelopen: