Honing

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Whisper
Kamikaze piloot

Honing  Reageer met quote  

Kom ik weer met de thee-gerelateerde vragen.

Mogen birdies honing in thee?

*Vraagt zich af of ze de birdies uitdezelfde pot als zichzelf kan geven, of dat ze dubbel moet zetten.*
*Is inderdaad lui Mr. Green*
Bericht Vrijdag 28 Mei 2010 10:42 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ik denk het wel het is een natuurprodukt en als je er een beetje van in je thee doet, zal het denk ik niet zoveel kwaad kunnen. teveel is nooit goed, dat weten we allemaal maar een keertje zo als snoepje tussendoor... waarom niet.
ranja is slechter. teveel suiker
Bericht Maandag 31 Mei 2010 8:24 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
MariekevC
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Is een keer kan geen kwaad.

Houd er wel rekening mee dat de Clostridium botulinum-bacteriën er in kunnen zitten.
Wij volwassen mensen kunnen dit redelijk handelen, maar baby's mogen het daarom niet hebben. Hun darmflora is nog niet volgroeid.
Houd dit ook in je achterhoofd als je het aan je gaaitje geeft. papegaaien hebben niet zo een geweldige darmflora en zijn erg gevoelig
Bericht Woensdag 2 Juni 2010 9:23 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Heidy
Net uit het ei

Reageer met quote  

Er is speciale honing voor vogels in de handel. Een goede dierenspeciaalzaak kan je daar vast wel aan helpen. Deze honing wordt o.a. gebruikt voor het rul maken van eikrachtvoer.

Groetjes,

Heidy
Bericht Zondag 13 Juni 2010 11:20 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:17 pm
  Berichten van afgelopen: