ik heb ze alle bij de gewone bruine en de gekleurde maar alle bij wil die niet eten hoeveel roosvicee deed je der over heen als ik vragen mag ?
en welke roosvicee gebruikte je ??
de gewone roosvicee...
hoeft nog niet eens het merk zelf te zijn, ik heb die van de aldi ook wel es gebruikt, maar dan heet t opeens multivitaminesiroop ofzo...
een theelepeltje ongeveer, (ligt eraan hoeveel pellets je geeft
een klein beetje erover heen, en dan roeren, zodat de brokjes lekker plakkerig zijn.
Niet de bedoeling dat je ze helemaal doorweekt geeft he!!!
een plakkerig zoet laagje moet genoeg zijn, dat de brok niet echt nat is zeg maar...
Binnen een week of twee heb ik afgebouwd wat ik me herinneren kan...
hoi ik weet niet goe het nu is maar van nutribird heb je ook pellets voor grasparkieten en die zijn heel klein misschien kan je die halen zo heb ik kira ook aan pellets laten wennen die smaken denk ik een beetje het zelfde als die grotere want die at kira daarna ook zonder problemen misschien is dat een oplossing????
oike dankje wel zou ik dat nog een proberen met roosvicee
ik heb hier ook de pellets van nitribird voor de valkparkiet die zijn eeen stuk kleiner en die wil die ook nog niet echt eten ja kleine stukje toen ik er mee bezig was ben een tijdje gestop ga der van af morge weer ee bezig:)
Zondag 29 Juni 2008 9:11 am
Fluffy Sue Site Admin
De grote pellets kan je evt breken. Pellets met scherpe randjes zijn somehow gewoon aantrekkelijker? (Hier wel iig)
ik heb andere pellets besteld van eco bird pellets kijken of piepa die wil eten meteen heb ik ook pellets voor woodie besteld omdat woodie toch een hoger frutigehalte moet hebben in haar pellets
De eco-bird zullen geen wonder pellets zijn, want die bestaan niet. Maar wie weet vinden ze deze wel lekkerder. Zou heel mooi zijn voor je. Anders kan je altijd verder gaan met de tips die hier worden gegeven.