Ik ben over op eco

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
vlindertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Zijn die andere pellets of zelfs de verschillende merken die er in NL al wel worden gebruikt niet ook te importeren via internet? In dat geval lijkt het me zeer informatief wat linken over verschillende (relatief) onbekende merken te plaatsen. Als het over meerdere merken gaat is het geen specifieke reclame meer, maar een vergelijking.

Verder ga ik mee in wat er een jaar geleden over geschreven werdt: wat voor de ene goed is is dat niet persé voor een ander ook.
Bericht Donderdag 10 Mei 2007 7:04 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Bedoel je te kopen via internet??
Ik snap je vraag/opmerking niet helemaal. Embarassed
Bericht Donderdag 10 Mei 2007 7:08 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
vlindertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Dan ben ik niet duidelijk geweest, sorry Embarassed

In dit onderwerp had Sue het over pellets die in Nederland niet bekend zijn maar blijkbaar elders (USA ? ) wel een goede reputatie hebben.

Dus dacht ik dat , als ze in Nederland niet bekend en te koop zijn, je vanuit Nederland wel informatie hierover zou kunnen vinden via internet, en ze ook online bestellen.

Daarvoor moet je wel de merknamen kennen, en aangezien de meesten van ons niet dagelijks op USA fora te vinden zijn kan iemand die dat wel is ons misschien die merknamen van pellets met een goede reputatie doorgeven, een beetje zoals in de lijst van pellets en hun ingredienten.

Oef, wat een lap tekst, hoop dat het niet nog onduidelijker is geworden Embarassed
Bericht Donderdag 10 Mei 2007 10:24 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Op zich zijn de meeste pellets uit Amerika hier verkrijgbaar.
Bericht Donderdag 10 Mei 2007 10:26 pm
Janina
Vlieger

Reageer met quote  

Ikzelf heb Ecobird gegeven, ze deden het er goed op, maar kregen lelijke bruine randjes aan hun veren.... Question

Nu geef ik Scenic, vanwege de hoge vit. A erin gecombineerd met Dieca pellets, wat ze wel veel lekkerder vinden Laughing

Ik gaf afgelopen maanden alleen nog Dieca, maar 1 van mijn kippies zijn schimmel infectie is teruggekomen en vit. A schijnt daarbij belangrijk te zijn dus toch weer Scenic erbij
( zijn schimmel was weg en bleef weg toen hij Scenic kreeg, vandaar )
Bericht Vrijdag 11 Mei 2007 10:40 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:18 pm
  Berichten van afgelopen: