waar moet ik dan heen
ik denk dat je hem maar moet uitspitten en dan even gewoon brengen
als ik met floyd moet komen dan word dat nog wat om de tien min moet ik aan de kant even m`n voet om hoog anders red ik het niet helaas
dus breng hem maar even hier heen
Zaterdag 15 April 2006 7:58 pm
Patricia Kamikaze piloot
Ik heb alleen een strandschepje Corrie dus ik ben bang dat het dan wel even duurt om een minstens dertig jaar oude bamboestruik uit te spitten ... dus als je nog ff geduld hebt?
Die stukjes/stokjes gister, die kwamen van jouw bamboe struik he Patricia?
Dan is die struik vast geweldig mooi en groot
Zondag 16 April 2006 9:28 am
Patricia Kamikaze piloot
Ja, klopt Tommy die kwamen van onze bamboestruik . Hans hakt er zo'n twee keer per jaar een dagje op los om die struik in goed banen te leiden. Als hij dat niet zou doen zou onze kleine tuin in no-time veranderen in een klein bamboebos . Op dit moment is hij wel alweer zo'n drie à vier meter hoog. We proberen ook de hoogte een beetje in te dammen maar er zitten heel veel vogelnesten in dus we wachten even met snoeien. Door al dat gehak en gesnoei is het gewoon een beschaafd bamboestruikje om te zien hoor. (we hebben ook maar een kleine vijver en dan is het geen zicht om daar een bamboestruik naast te hebben die je eerder in de bossen van China verwacht )
Ik had een bamboestok gedeeltelijk in mootjes gehakt en heb ze afgeboend met kokend water dus jullie hoeven verder niet bang te zijn voor verontreiniging of zo hoor. De meesten hadden er wel lol mee hè?
Hij staat niet in een grote kuip zeker? Pas dan maar op inderdaad dat je hele tuin en vijver niet verdwijnen. Maar zo kan Hans zn oer gevoelens een paar keer per jaar gebruiken ...ook wel weer leuk
floyd krijgt ook een stukje gekookte kabejouw
maar mogen ze ook garnalen hebben of kan dat kwaad
paling of gerookte zalm zou ik hem niet geven maar in garnalen zit volgens mij niet zoveel zout of zo
Volgens mij kan dat best hoor Corrie...als je maar niet te veel geeft.
En ik denk dat een heeeeeeel klein mini stukje van paling enzo ook niet eens een ramp is
Juul heeft gister een mini stukje tonijn gegeten, eerst heel argwanend er naar kijken, eenmaal geproefd .....
Helaas voor Juul was het een heeeeel klein stukje
quote:Originally posted by Tommy Tonijn vinden ze zooooooo lekker. Ze zouden hier ook t liefst een hele bak vol krijgen...mjah, t blijft bij een inimini stukje
dan ga ik dat ook voor hem halen
quinn en ryan eten de rest dan wel op
ja wel ik lust bijna alles en zeker van vis
maar als wij vis eten moeten we altijd delen
quinn en ryan eten ook alle soorten vis en zijn der helemaal knetter van helaas
Zondag 23 April 2006 6:19 pm
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:18 pm