juvenile

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
coco&joyce
Kamikaze piloot

juvenile  Reageer met quote  

was vandaag bij de va en heb meteen een zakje meegenomen om uit te proberen.
maar mn engels is niet zo heel goed dus weet niet zo goed hoe ik het moet maken en wat ik er allemaal mee kan doen.
hoop dat iemand me hier even mee wil helpen en misschien nog leuke tips heeft voor me
alvast bedankt Very Happy
Bericht Dinsdag 24 Juli 2007 11:58 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Manon79
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Wat is dat eigenlijk precies, dat juvenile?
Bericht Dinsdag 24 Juli 2007 12:09 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: juvenile  Reageer met quote  

Juvenile is handopfokvoer van Harrison. Het wordt ook wel als tussendoortje gegeven, of het wordt gebruikt om mee te trainen. (Zo ook hier, ze vinden het heerlijk!)
Joyce, vindt Coco een bepaald sapje erg lekker? Probeer eens een heel klein theelepeltje in een klein kopje te doen. Dan sap erbij totdat het nét niet of nét wel plakt en dat je er balletjes van kan maken. Je kan het ook op een lepel geven. Jij hebt nl een nette eter. Laughing
Bericht Dinsdag 24 Juli 2007 12:12 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing
oke bedankt ik zal eens gaan kliederen met dat spul dan laat ik uiteraard nog weten hoe ie het vond Very Happy
Bericht Dinsdag 24 Juli 2007 12:13 pm
Manon79
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Neem aan dat ik dat ook gewoon bij de dierenarts kan bestellen?
Bericht Dinsdag 24 Juli 2007 12:21 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hey, is er niet iets wat hij geweldig vindt? Doe er anders danoontje doorheen, of gemener nog: Maak de juvenile aan met veel danone en stop het dan terug in een danone-bakje. Laughing
Bericht Dinsdag 24 Juli 2007 12:22 pm
Manon79
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Sue, jij gaf Flitje toch ook juvenile? Alleen maar, of ook nog ander voer daarnaast?
Bericht Dinsdag 24 Juli 2007 12:23 pm
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

he dat is wel een leuk idee ja zal het eens doen Laughing
Bericht Dinsdag 24 Juli 2007 12:24 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ben benieuwd of hij erin trapt Joyce! Very Happy

Manon: Ik gaf Flitje inderdaad juvenile.. Op het laatst alleen maar vloeibaar omdat het zo door de sonde kan. Sad Ik deed er palmolie doorheen. Dat was op het laatste het enige wat ik hem nog gaf inderdaad. Hij wilde niet meer eten.. Crying or Very sad
Bericht Dinsdag 24 Juli 2007 12:42 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Trouwens, toen Flittepit nog gezond wat deed hij álles voor juvenile. Hij at misschien wel meer juvenile dan Zazu. (Mijn kaketoe) Wat kon dat kleintje eten zeg! Shocked (Nu moet ik bekennen dat Zazu een slechte eter is)
Bericht Dinsdag 24 Juli 2007 12:43 pm
Manon79
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Vind het echt erg voor je van Flitje! Crying or Very sad Zo'n lieverdje...

Dus juvenile kan ook als hoofdvoer gegeven worden? Zijn dat ook brokjes?

PS. heb alleen foto's en filmpjes van flitje gezien, maar hij was echt een schatje, he...
Bericht Dinsdag 24 Juli 2007 1:02 pm
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Wat leuk Joyce en wat zal Coco er hopelijk ook lekker van smullen.
Maar kan je dit alleen via een v.arts kopen / bestellen?
Bericht Dinsdag 24 Juli 2007 2:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

dat weet ik eigenlijk niet of je het ook bij een goede dierenwinkel kan krijgen ik wist van sue dat je het wel bij een va kan krijgen.
moest er nou toch heen dus dacht neem ik meteen maar een zakje mee om te proberen.
en hij vind het lekker Very Happy
gewoon met water gemengd bolletje van gedraaid en aan hm gegeven, maar zo pakte ie het niet,
dus een pijnboompitje in verstopt,
en heb ik er ook(nep) een hapje van genomen en meneertje zit er van te smullen Laughing
Bericht Dinsdag 24 Juli 2007 5:24 pm
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Juvenile is handopfokvoer voor jonge gaaitjes,dus je kan het niet gebruiken als hoofdvoer.
Het is te bebruiken al extraatje.
Bericht Dinsdag 24 Juli 2007 6:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ik had twee bolletjes gemaakt kan ik die andere dan tot morgen in de koelkast bewaren of is het beter om hm weg te gooien?
Bericht Dinsdag 24 Juli 2007 7:02 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:21 pm
  Berichten van afgelopen: