kan ik site geloven

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
bojoura
Net uit het ei

kan ik site geloven  Reageer met quote  

Misschien een hele stomme vraag, maar na wat gelezen te hebben over winkels hier op het forum, vraag ik me af of je ervan uit kan gaan dat alle sites weten waar ze over praten.
Lange zin ff inkorten; webwinkels met voer etc, kloppen hun tips altijd?

Ik lees over een en ander wat door het voer kan 2x per week enzo.
Ik wil graag weten wat er allemaal nog kan buiten het fruit en groente om.
Birdie bread heb ik gemaakt, maat it's a nono bij mijn birdies... Evil or Very Mad

Dus mijn vraag, wat is er allemaal nog lekker aan soorten zaad en noten?
Uhh, voor de vogels dus Very Happy
Bericht Zaterdag 6 Maart 2010 8:02 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik zou zeggen kijk even naar de sticky wat mogen gaaien allemaal hebben, daar kun je volgens mij alles vinden: http://www.fluffies.org/nl/voe.....d-vf1.html
Ik kan je wel vertellen hoe ik het doe, misschien vind je dat handig? Ik geef Cleo elke dag pellets, met een stukje paprika en wortel/appel of wat ik verder in huis heb. Als wij 's avonds groenten eten kook ik die zonder zout en krijgt ze daar ook van. Als extraatje krijgt ze wat zaad zonder pinda's en bijv. een stukje walnoot/amandel/cedarnoot/hazelnoot/cashewnoot/pijnboompit/rozijntje. Ik maak verder regelmatig kiemzaad, of juvenile met palmolie... Wink
En of de tips van webwinkels altijd kloppen: dat is onmogelijk te beantwoorden, wij kunnen natuurlijk niet precies weten wat er op al die sites wordt beweerd. Als je een specifieke vraag hebt, dan zullen wij natuurlijk zo goed mogelijk antwoorden
Bericht Zaterdag 6 Maart 2010 8:19 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:21 pm
  Berichten van afgelopen: