|
|
|
Bimar
Beginnende vlieger
| KC eet alles Maaaaar |
|
|
KCeet echt alles van froente en fruit, echt alles.
gisteren een blikje marcedone en ja hoor, hij zit lekker mee te eten van de bonen en wortelen en erwtjes. die eet echt alles.
Behalve de palmnoot niet, daar pfoeft ie aan, en pl..rt hem weer naar beneden, best een dure noot, maar hij vertikt het, ook door zijn dagelijke fruit op tafel heen eet hij het niet.
Hoe hebben jullie dit gedaan int begin ? lusten die het direct ?
Want het is een goeie noot, met veel voeding erin. |
Woensdag 8 Maart 2006 11:55 am |
|
|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
ik leer het ze eten. doe eerst zelf een stukje in de mond en kauw daar heel enthousiast op, maak geluiden dat het lekker is en laat ze dan uit mijn mond wat eten. na een paar keer kan ik de dingen gelijk geven, maar dat is bij ons zo, ik weet niet hoe het bij anderen gaat. zodra onze jacob ziet dat ik iets heel lekkers heb, moet zij dat perse ook hebben. ook al lust ze het niet in het begin daarna uit nijd moet ze het perse allemaal hebben |
Woensdag 8 Maart 2006 12:06 pm |
|
|
Bimar
Beginnende vlieger
Wens me maar suc-6 dan, want palmnoot is echt VIES !!!!!!
ik hou jullie op de hoogte als ik het overleef. |
Woensdag 8 Maart 2006 12:15 pm |
|
|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
en wat dacht je van spaanse pepers??? daar gloeit je hele mond twee dagen lang van |
Woensdag 8 Maart 2006 12:54 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: KC eet alles Maaaaar |
|
|
Hier lustten ze 'm eerst echt niet. Maar Zazu is er nu echt gek op. Hij trekt die noot uit elkaar, en gaat dan voor de pit die 'ie kraakt.
Probeer de noot anders interessant te maken. Niets geven, en mee gaan spelen. Stukjes afraspen en 'jaloers' maken. (Dan, na een tijdje pas geven, net zoals Jamy met haar pellets.. ) |
Woensdag 8 Maart 2006 1:25 pm |
|
|
Marjet
Ervaren vlieger
|
Stamp 'm -die noot- es een beetje plat voor je 'm geeft, bij Teuntje hielp dat... |
Woensdag 8 Maart 2006 3:16 pm |
|
|
|
|
Bimar
Beginnende vlieger
Ik doe het door zijn fruit, ik probeer van alles ik probeer het nu nog heel even en anders gooi ik die zak maar weg hahahah.
Ja spaanse peper is ook zo lekker, komt ie een kusje brengen als ie net ene peper op heb, dan is het erg, maar ook 5 uurtjes erna voel ik hem nog branden, als ie kusjes komt geven. |
Donderdag 9 Maart 2006 7:29 am |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:22 pm
|
|
|
|
|
|