Kent iemand dit merk van Pellets?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ohhh ze kunnen inderdaad schreeuwen als ze iets niet willen. Niets van aantrekken hoor! Laughing
Bericht Maandag 14 Januari 2008 4:28 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik had er toch wel wat traantjes van in mijn ogen, flauw hé Embarassed maar ja, kan er niks aan doen. Had geen spijt dat ik het liet doen maar het deed mij wel een beetje pijn dat ik hem niet "kon" helpen. Was precies een schreeuw om mijn hulp. Zie je wel dat ik een flauwe trien ben. Crying or Very sad
Bericht Maandag 14 Januari 2008 8:48 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ohhh jeeeee.. Het valt echt wel mee hoor Sarah. Troosten Ze schreeuwen vaak om niets. Ook als ze geprikt worden schreeuwen ze harder om het vastpakken dan om de naald! Laughing

Je bent geen flauwe trien... Maar een bezorgde mams!
Bericht Maandag 14 Januari 2008 9:06 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Jeezes, wat gaat dat geven als die kleine aap een prik moet krijgen. Shocked
Bericht Maandag 14 Januari 2008 9:14 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Niet kijken Sarah. Of de kamer uitlopen. Cool Echt, ze schreeuwen harder bij het vastpakken want bij de prik geven ze vaak geen kik! Laughing
Bericht Dinsdag 15 Januari 2008 11:52 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wie weet begin ik dan wel te schreeuwen als hij die prik krijgt en hij zwijgt. Moeten ze mij er misschien ook nog ene geven. Laughing Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 15 Januari 2008 11:58 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ehmmm dan moet je naar een andere dokter, Sarah! Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 15 Januari 2008 12:09 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Die zou me toch ook wel kalmeren denk ik, hoop ik, bid ik, smeek ik. Shocked
Bericht Dinsdag 15 Januari 2008 12:13 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:22 pm
  Berichten van afgelopen: