Kevertjes in de zaadmengeling

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Getverderrie...ik heb het een keer meegemaakt in een pak eivoer.brrrrrrr, wat vies...
Ik zou het linea recta in de vuilnisbak gooien...lijkt me niet onwaarschijnlijk dat die beesten ook uitwerpselen in het voer achterlaten....allemaal niet erg hygienisch...bah!
Bericht Dinsdag 5 Mei 2009 1:51 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

in feite kan er niks mee gebeuren. in de natuur eten de gaaien ze ook, maar wij vinden het gewoon vies. je kan er in elk geval mee terug naar de winkel gaan en een andere halen. wel daar even de verpakking openen en nakijken. het kan wel eens gebeuren dat alle pakken besmet zijn in de fabriek en dan zitten ze overal in.
Bericht Dinsdag 5 Mei 2009 1:57 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
ittheclown
Kuikentje

Reageer met quote  

hallo,

ik had ook een soort zwarte kevertjes/torretjes met kleine horentjes, iets groter dan een vlo, in voerton van papegaaienvoer.

begon vorige week met af en toe een beestje op de muur, kon niet vinden waar ze vandaan kwamen tot vandaag.
deed de voerton met papegaaienvoer open en ze liepen er in hordes uit.
alles in de container gegooid, maar ze liepen bij mij ook in kamer en tegen de muren.

ze zijn zwart.
kunnen niet vliegen.
als je ze dood drukt, hoor je ze knappen.
lijken net 2 horentjes op hun hoofd te hebben.
zijn iets groter dan een vlo.

ik heb gekeken bij graanlanders, maar die hebben ook een spits iets, en dat leken deze niet te hebben.

graag advies, ben nu aldoor aan het stofzuigen en gooi bak van stofzuiger dan leeg in container, wil graag weten hoe ze heten en hoe lang ze leven????
Bericht Maandag 2 Augustus 2010 9:57 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:22 pm
  Berichten van afgelopen: