Kleinere brokjes en andere structuur HPC

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

IJspret van Jan van Haasteren. Deze is 1000 stukjes en dan rouleren er nog 5 anderen van Jan van Haasteren bij mijn moeder en zus, varierend van 1000 tot 1500 stukjes Very Happy
Bericht Zaterdag 27 December 2008 10:54 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Jeetje dat zijn flink wat stukjes! Shocked Je hebt ook van die virtuele puzzels. Maak je die ook wel eens?
Bericht Zondag 28 December 2008 10:26 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nee, die niet. Heb het wel eens gedaan maar vind dat niet zo leuk Wink
Maar ik heb wel puzzels gemaakt die aan twee kanten dezelfde afbeelding hebben.
101 dalmatiers en katten en honden.
De afbeelding staat op de andere kant een kwart gedraaid, maar alle stukjes moet je dus eerst uitvinden welke kant boven moet. Die zijn ook gaaf. Is alweer een paar jaar geleden dat ik die gemaakt heb. Moet ik ook maar weer eens mee beginnen.

Jaren terug had mijn zus een puzzel van papegaaien, die was 5000 of 6000 stukjes. Dat was een enorm karwei waar we met z'n allen aan puzzelden als we bij mijn zus waren. Lachen Mr. Green
Bericht Zondag 28 December 2008 10:59 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat gezellig zeg, lekker met z'n allen op de grond om te puzzelen! Mr. Green Da's nog eens wat anders dan in je eentje een legpuzzel maken.
Ik wist trouwens niet dat er puzzels waren met twee zijden.
Wat doe je ermee als je klaar bent? Weer uit elkaar halen?
Bericht Maandag 29 December 2008 9:08 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja, weer uit elkaar halen, weer in de doos en dan geef ik hem weer door.
Gisteravond het laatste stukje gelegd. Straks een foto maken (bewijs materiaal Twisted Evil )en weer uit elkaar halen en in de doos Confused Mijn moeder komt straks en die neemt er weer 1 mee. En dan begin ik weer van voor af aan Laughing .
Bericht Maandag 29 December 2008 10:04 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Argh, haal je ze dan meteen uit elkaar? Wat zonde zeg. Maarja, zo heeft iemand anders er nog plezier van.
Bericht Dinsdag 30 December 2008 8:48 am
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Net een nieuwe zak hpc besteld weer een ander brokje harder heel vreemd ook iets donkerder van kleur:S
Bericht Donderdag 2 Juli 2009 2:13 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Iets harder vind ik beter, die zachtere brokken hebben me tegengehouden ze terug aan te schaffen, deze ga ik dan toch terug eens proberen denk ik.
Bericht Donderdag 2 Juli 2009 2:14 pm
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Iets harder vind ik beter, die zachtere brokken hebben me tegengehouden ze terug aan te schaffen, deze ga ik dan toch terug eens proberen denk ik.

Ja een hardere gladdere brok. wel vreemd vind ik dat ook stukje vetter voelen ze aan, zal de hele partij dat hebben?

Ik heb ze bij Hoogvliet besteld.

Ze vinden ze hierlijk daar niet van maar toch appart.
Bericht Donderdag 2 Juli 2009 2:25 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Normaal gezien denk ik wel dat ze allemaal zo zullen zijn dan, zeker ben ik niet maar toen ze zo malser waren geworden hoorde ik het toch ook zowat van overal dus denk dat dit ook zoiets zal zijn.
Gek eigenlijk maar wel goed dat ze ze evengoed lusten.
Bericht Donderdag 2 Juli 2009 9:27 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

De nieuwe zak die ik heb vind ik weer betere brok en minder "bros". Wel zit er kleur verschil bij de verschillende brokken. De ene is wat donkerder dan de andere. De donkere worden hier uit de voerbak gedumpt. Sad Ik dump ze uiteraard weer terug in de voerbak. Eens kijken wie dat het langst vol houdt, hahaha
Bericht Zaterdag 11 Juli 2009 12:10 pm
dusty
Eitje

Reageer met quote  

even een vraagje .
Wat doen jullie met de kleine stukjes die onder in de bak vallen en overblijven in de voerbak?
gooien jullie die weg of doen jullie er iets anders mee??

groetjes hans.
Bericht Zaterdag 18 Juli 2009 5:55 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Of ik gooi ze weer terug of ik maal ze fijn (even met een lepel erop pletten) en gooi het dan over het fruit.
Weggooien is zonde omdat er hier best wel veel versmeerd wordt Wink
Bericht Zaterdag 18 Juli 2009 6:25 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het is inderdaad nogal duur vind ik om weg te gooien, pletten zoals Esjo zeg of ze in een papje mee verwerken, dat kan je inderdaad ook.
Bericht Zaterdag 18 Juli 2009 11:23 pm
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Ik heb hier nog oude brokjes van e.t. en nieuwe van mij maar die nieuwe zijn een stuk lichter en gladder.
Bericht Zondag 19 Juli 2009 8:15 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:23 pm
  Berichten van afgelopen: