kokosnoot

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
marleen
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Marleen vind dat HARTSTIKKE LEUK als jullie komen!!!!!!
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Bericht Zaterdag 17 December 2005 10:14 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by jamy_nl
Pas toen ik mijn bijl pakte ( Exclamation Exclamation ) en met de achterkant dáárvan het trucje uithaalde werkte het perfect!!!!!

Laughing Laughing Jij woeste vrouw!! Ik wil hier ook nog een piratenicoontje, speciaal voor Jamy -met Daantje op haar schouder én een pleister op haar neus Exclamation Laughing
Bericht Zondag 18 December 2005 11:03 am
Mees
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

quote:
Hoi Mees,
Vanmiddag heb ik geprobeerd of je trucje werkte .... Nee dus, althans, niet de 1e keer.... ik heb het eerst geprobeerd met de achterkant van zo'n aanzetstaal voor messen, maar dat was toch niet 'zwaar' genoeg... kreeg bijna een lamme pols van het ronddraaien en een pijnlijke elleboog van het meppen!!! ... bedankt hoor Mees Evil or Very Mad dacht ik nog ...

Very Happy Gniffel. Ik denk dat wat je gebruikt vooral ook een redelijk scherp randje moet hebben. Zo'n aanzetstaal heeft natuurlijk een rond handvat, misschien dat dat het probleem was....

Ik zie het helemaal voor me met die bijl: stoer hoor!
Bericht Zondag 18 December 2005 12:30 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by marleen
Marleen vind dat HARTSTIKKE LEUK als jullie komen!!!!!!
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Joepieeeeee Very Happy Dan hebben we alvast iets om ons op te verheugen in het nieuwe jaar
Het lijkt me heel leuk om samen met Mees op visite bij jou en al je gaaitjes te komen maar je moet je niet verplicht voelen hè? Maar aan je reactie te zien vind je het echt leuk Very Happy
Bericht Zondag 18 December 2005 4:11 pm
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

oops hihi verkeerde site geprobeerd
Bericht Zondag 18 December 2005 4:11 pm
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

het was een danssmilie zoals: en een feestsmilie zoals:
Bericht Zondag 18 December 2005 4:13 pm
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Mees

Very Happy Gniffel. Ik denk dat wat je gebruikt vooral ook een redelijk scherp randje moet hebben. Zo'n aanzetstaal heeft natuurlijk een rond handvat, misschien dat dat het probleem was....

Ik zie het helemaal voor me met die bijl: stoer hoor!

en dat zegt ie nu Evil or Very Mad arme Jamy heeft zichzelf eerst een lamme arm getimmerd Wink volgens mij doe je het expres!

Maar die bijl maakt een hoop goed! Laughing
Bericht Zondag 18 December 2005 4:17 pm
marleen
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Patricia
het was een danssmilie zoals: en een feestsmilie zoals:

Tuurlijk zie ik het niet als verplichting,
vind het juist heeeeeeeeeeel leuk en
gezellig!!!!!!! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Kan bijna niet wachten! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Bericht Zondag 18 December 2005 6:27 pm
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

quote:
Hoi Mees,
Vanmiddag heb ik geprobeerd of je trucje werkte .... Nee dus, althans, niet de 1e keer.... ik heb het eerst geprobeerd met de achterkant van zo'n aanzetstaal voor messen, maar dat was toch niet 'zwaar' genoeg... kreeg bijna een lamme pols van het ronddraaien en een pijnlijke elleboog van het meppen!!! ... bedankt hoor Mees Evil or Very Mad dacht ik nog ...
Pas toen ik mijn bijl pakte ( Exclamation Exclamation ) en met de achterkant dáárvan het trucje uithaalde werkte het perfect!!!!!
Kapje eraf en .... jammmmmmmmie! Het meeste heb ik zelf opgegeten Embarassed , Daantje is goede tweede geworden en O & T met hun eerst nuffig opgehaalde snaveltjes (wat de boer niet kent .... etc.) hadden véél meer belangstelling voor de schil.
Uiteindelijk iedereen tevreden toch Laughing

Laughing Laughing Laughing Laughing Mwahaaaaa een bijl Laughing Sjongggg Mees, had je niet eerder kunnen zeggen dat er zulk zwaar gereedschap aan te pas moet komen voor t met een tikje gaat? Laughing
Bericht Zondag 18 December 2005 10:13 pm
jamy_nl
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Mees
Het gaat als volgt: je neemt iets zwaars (ik heb gisteren een waterpomptang gebruikt, maar de botte kant van een flink mes werkt vast ook)

Mees toch.... een waterpomptang, de botte kant van een flink mes.....
géén scherpe kantjes dus!!

Mijn bijl hééft wel een scherpe kant, maar ik heb met de ACHTERKANT gemept..... zwaar lijkt me logischer dan scherp in dit geval.....
maarreuh..... het trucje wordt er niet minder leuk door!!
Bedankt namens Daantje, O & T en mezelf Embarassed
Bericht Zondag 18 December 2005 10:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
floyd
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ik heb het gedaan hoor het ging super had hem zo open
maar nu zit ik wel met al dat kokos ik hou er zelf niet van
ik deel het gewoon met de kinderen
floyd vond het wel lekker
nu nog even op hangen
bedankt voor de tip
corrie,quinn,ryan en floyd
Bericht Maandag 19 December 2005 8:28 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Bimar
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ik heb 1 bonte boertje !, ik wil ook een cocos noot gaan gebruiken als ie leeg is, om fruit enzo in de doen, en ophangen aan de kooi.

Maar als de cocos eruit is, en ik maak hem goed schoon, is hij dan ook echt schoon ?, of kan het nog gaan schimmelen ?
ik weet niet wat er onder de cocos zit. voeding of keiharde schaal? ivm schimmelen.

Ik wil de cocos er dus uithalen, en dan schoonmaken, en dan iets van ijzerdraad er doorheen (even kijken hoe zodat hij zijn eigen niet snijd) om op te hangen en dan kan ik het als fruit bakje gebruiken,.
coccos noot kost maar 60 cent hier, en ik zagvan de week zo`n speeltje hangen en die koste € 7.50,-

Martin.
Bericht Dinsdag 20 December 2005 9:39 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Ja, nou, daar zeg je wat. Tommy en Guano hebben altijd al een cocosnoot voerbak...dat vond ik mooier dan een andere in hun boom. Wink Ik heb me ook wel afgevraagd of t zou schimmelen, maar ik maak hem gewoon goed schoon en volgens mij valt t wel wat mee. Smile
Bericht Dinsdag 20 December 2005 10:04 pm
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ik denk ook dat het wel mee zal vallen. na het schoonmaken goed laten drogen. Dan kun je altijd nog zien of het schimmelen gaat, maar ik denk van niet
Bericht Woensdag 21 December 2005 10:30 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:26 pm
  Berichten van afgelopen: