|
|
|
marleen
Kamikaze piloot
|
Marleen vind dat HARTSTIKKE LEUK als jullie komen!!!!!!
 |
Zaterdag 17 December 2005 10:14 pm |
|
|
Marjet
Ervaren vlieger
|
quote:
Originally posted by jamy_nl
Pas toen ik mijn bijl pakte ( ) en met de achterkant dáárvan het trucje uithaalde werkte het perfect!!!!!
Jij woeste vrouw!! Ik wil hier ook nog een piratenicoontje, speciaal voor Jamy -met Daantje op haar schouder én een pleister op haar neus  |
Zondag 18 December 2005 11:03 am |
|
|
Mees
Beginnende vlieger
quote:
Hoi Mees,
Vanmiddag heb ik geprobeerd of je trucje werkte .... Nee dus, althans, niet de 1e keer.... ik heb het eerst geprobeerd met de achterkant van zo'n aanzetstaal voor messen, maar dat was toch niet 'zwaar' genoeg... kreeg bijna een lamme pols van het ronddraaien en een pijnlijke elleboog van het meppen!!! ... bedankt hoor Mees dacht ik nog ...
Gniffel. Ik denk dat wat je gebruikt vooral ook een redelijk scherp randje moet hebben. Zo'n aanzetstaal heeft natuurlijk een rond handvat, misschien dat dat het probleem was....
Ik zie het helemaal voor me met die bijl: stoer hoor! |
Zondag 18 December 2005 12:30 pm |
|
|
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
quote:
Originally posted by marleen
Marleen vind dat HARTSTIKKE LEUK als jullie komen!!!!!!
Joepieeeeee Dan hebben we alvast iets om ons op te verheugen in het nieuwe jaar
Het lijkt me heel leuk om samen met Mees op visite bij jou en al je gaaitjes te komen maar je moet je niet verplicht voelen hè? Maar aan je reactie te zien vind je het echt leuk  |
Zondag 18 December 2005 4:11 pm |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
oops hihi verkeerde site geprobeerd |
Zondag 18 December 2005 4:11 pm |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
het was een danssmilie zoals:
en een feestsmilie zoals:
|
Zondag 18 December 2005 4:13 pm |
|
|
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
quote:
Originally posted by Mees
Gniffel. Ik denk dat wat je gebruikt vooral ook een redelijk scherp randje moet hebben. Zo'n aanzetstaal heeft natuurlijk een rond handvat, misschien dat dat het probleem was....
Ik zie het helemaal voor me met die bijl: stoer hoor!
en dat zegt ie nu arme Jamy heeft zichzelf eerst een lamme arm getimmerd volgens mij doe je het expres!
Maar die bijl maakt een hoop goed!  |
Zondag 18 December 2005 4:17 pm |
|
|
marleen
Kamikaze piloot
|
quote:
Originally posted by Patricia
het was een danssmilie zoals:
en een feestsmilie zoals:
Tuurlijk zie ik het niet als verplichting,
vind het juist heeeeeeeeeeel leuk en
gezellig!!!!!!!
Kan bijna niet wachten!  |
Zondag 18 December 2005 6:27 pm |
|
|
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
quote:
Hoi Mees,
Vanmiddag heb ik geprobeerd of je trucje werkte .... Nee dus, althans, niet de 1e keer.... ik heb het eerst geprobeerd met de achterkant van zo'n aanzetstaal voor messen, maar dat was toch niet 'zwaar' genoeg... kreeg bijna een lamme pols van het ronddraaien en een pijnlijke elleboog van het meppen!!! ... bedankt hoor Mees dacht ik nog ...
Pas toen ik mijn bijl pakte ( ) en met de achterkant dáárvan het trucje uithaalde werkte het perfect!!!!!
Kapje eraf en .... jammmmmmmmie! Het meeste heb ik zelf opgegeten , Daantje is goede tweede geworden en O & T met hun eerst nuffig opgehaalde snaveltjes (wat de boer niet kent .... etc.) hadden véél meer belangstelling voor de schil.
Uiteindelijk iedereen tevreden toch
Mwahaaaaa een bijl Sjongggg Mees, had je niet eerder kunnen zeggen dat er zulk zwaar gereedschap aan te pas moet komen voor t met een tikje gaat?  |
Zondag 18 December 2005 10:13 pm |
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
quote:
Originally posted by Mees
Het gaat als volgt: je neemt iets zwaars (ik heb gisteren een waterpomptang gebruikt, maar de botte kant van een flink mes werkt vast ook)
Mees toch.... een waterpomptang, de botte kant van een flink mes.....
géén scherpe kantjes dus!!
Mijn bijl hééft wel een scherpe kant, maar ik heb met de ACHTERKANT gemept..... zwaar lijkt me logischer dan scherp in dit geval.....
maarreuh..... het trucje wordt er niet minder leuk door!!
Bedankt namens Daantje, O & T en mezelf  |
Zondag 18 December 2005 10:13 pm |
|
|
floyd
Kamikaze piloot
ik heb het gedaan hoor het ging super had hem zo open
maar nu zit ik wel met al dat kokos ik hou er zelf niet van
ik deel het gewoon met de kinderen
floyd vond het wel lekker
nu nog even op hangen
bedankt voor de tip
corrie,quinn,ryan en floyd |
Maandag 19 December 2005 8:28 pm |
|
|
|
|
Bimar
Beginnende vlieger
Ik heb 1 bonte boertje !, ik wil ook een cocos noot gaan gebruiken als ie leeg is, om fruit enzo in de doen, en ophangen aan de kooi.
Maar als de cocos eruit is, en ik maak hem goed schoon, is hij dan ook echt schoon ?, of kan het nog gaan schimmelen ?
ik weet niet wat er onder de cocos zit. voeding of keiharde schaal? ivm schimmelen.
Ik wil de cocos er dus uithalen, en dan schoonmaken, en dan iets van ijzerdraad er doorheen (even kijken hoe zodat hij zijn eigen niet snijd) om op te hangen en dan kan ik het als fruit bakje gebruiken,.
coccos noot kost maar 60 cent hier, en ik zagvan de week zo`n speeltje hangen en die koste € 7.50,-
Martin. |
Dinsdag 20 December 2005 9:39 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Ja, nou, daar zeg je wat. Tommy en Guano hebben altijd al een cocosnoot voerbak...dat vond ik mooier dan een andere in hun boom. Ik heb me ook wel afgevraagd of t zou schimmelen, maar ik maak hem gewoon goed schoon en volgens mij valt t wel wat mee.  |
Dinsdag 20 December 2005 10:04 pm |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
ik denk ook dat het wel mee zal vallen. na het schoonmaken goed laten drogen. Dan kun je altijd nog zien of het schimmelen gaat, maar ik denk van niet |
Woensdag 21 December 2005 10:30 am |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:26 pm
|
|
|
|
|