koud voedsel

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
annemie2
Fladderaar

koud voedsel  Reageer met quote  

Heb hier op het forum ergens gelezen dat koud voedsel direct uit de ijskast niet mag? Nu kom ik ergens tegen dat er zijn die met dit warme weer bevroren dingen geven? Wat is het verschil of snap ik het gewoon weer niet helemaal? Mr. Green
Bericht Woensdag 6 Augustus 2008 10:18 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: koud voedsel  Reageer met quote  

Ik zou niet té koude dingen geven, net uit de vriezer. Dan kan het zijn dat de tong vastgeplakt zit.
Zazu gaf ik eerst knoflook/brandnetelthee. Ik had dat ingevroren en Zaaz kon niet wachten totdat het helemaal ontdooid was. Hij begon het liefst aan de ijsblokjes. Rolling Eyes
Bericht Woensdag 6 Augustus 2008 10:22 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
annemie2
Fladderaar

Reageer met quote  

Dus direct uit de ijskast kan gewoon wel? Very Happy Ik haal nu het fruit de avond ervoor uit de ijskast. En ja , is al gebeurd dat ik er midden in de nacht voor opstond als ik het vergeten was. Confused Mr. Green
Bericht Woensdag 6 Augustus 2008 10:29 pm
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Sol krijgt ook fruit rechtstreeks uit de ijskast, dus dat lijkt me geen kwaad kunnen. Zeker in de zomer niet, in de winter zou ik ze misschien even onder de warme kraan houden maar dat heeft meer te maken met het weer dan de temperatuur van het fruit.
Bericht Donderdag 7 Augustus 2008 8:17 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik zie niet goed in waarom uit de koelkast niet zou mogen, hier doe ik dat ook altijd eerlijk gezegd en heb nog geen verschil in zijn stoelgang of zo gemerkt dat hij last zou hebben van de koudere temperaturen.

Slaap dus maar rustig verder 's nachts, Wink Laughing
Bericht Donderdag 7 Augustus 2008 9:54 am
annemie2
Fladderaar

Reageer met quote  

Oké bedankt allemaal. Ben ik weer een beetje minder gek. Zeg nu zelf, als je om 3 uur 's nachts stilletjes de trap moet afsluipen om een aardbei en een paar druiven op het aanrecht te gaan leggen. Rolling Eyes Mr. Green
Bericht Donderdag 7 Augustus 2008 12:00 pm
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by annemie2
Oké bedankt allemaal. Ben ik weer een beetje minder gek. Zeg nu zelf, als je om 3 uur 's nachts stilletjes de trap moet afsluipen om een aardbei en een paar druiven op het aanrecht te gaan leggen. Rolling Eyes Mr. Green

Laughing Laughing Troost je, volgens mij doen we allemaal wel eens rare dingen voor onze vogels.
Bericht Donderdag 7 Augustus 2008 12:07 pm
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

als je om 3 uur 's nachts stilletjes de trap moet afsluipen om een aardbei en een paar druiven op het aanrecht te gaan leggen

wat sluipt er door het struikgewas....
Bericht Donderdag 7 Augustus 2008 12:19 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahahaha, die is goed gevonden Alexandraatje. Het was een euh....

Wat was het nu eigenlijk???? Laughing
Bericht Donderdag 7 Augustus 2008 12:22 pm
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Het was een vreemde vogel eigenaar (en dan laat ik in het midden of de vogel of de eigenaar vreemd is) Laughing
Bericht Donderdag 7 Augustus 2008 12:35 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zo, jij hebt dus wel ooit geweten wat er in het struikgewas zat. Schitterend was dat om te zien op TV, keken we elke keer naar als dat op was, die show, helaas ben ik van het nieuwsgierige type en moest en zou weten wat er in het struikgewas zat, alleen wist ik het nog steeds niet.
Bericht Donderdag 7 Augustus 2008 1:07 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by annemie2

Whahaha! Laughing Laughing Zie het zó voor me. Laughing
Bericht Donderdag 7 Augustus 2008 7:04 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:27 pm
  Berichten van afgelopen: