Hier geef ik het onze Roodstaarten af en toe, als mijn vriendin een kopje drinkt.
(Ik ben niet zo'n thee klant)
Coffee please...
Dit krijgen ze dan met afgekoeld gekookt water, en vinden dit vrij lekker.
Ik las dat het vrijwel iedere dag gegeven kan worden, omdat het gezond voor ze is.
Hahahaha, kan ik de thee ook gewoon met koud water maken, of moet dit perse gekookt zijn? (Gekookt water lijkt me ook niet zo bevordelijk)
Met koud water lossen de aroma's minder op. Je kan wel met een beetje gekookt water de thee laten trekken en dan verder aanvullen met koud water.
Ik geef ze hier eigenlijk nooit thee, en dat terwijl ik (bedenk ik me nu) biologische brandnetel in huis heb liggen om thee van te maken Toch maar eens doen dus
Zelf drink ik 20 kruiden thee (oplosthee van zonnatura). Heerlijk maar ik weet niet of de vogels die ook mogen hebben.
Pipo neemt wel eens een slokje uit mn mok, maar in de kooi zelf geef ik het nooit....Ik geloof best dat het ook voor vogels gezond kan zijn, maar ik ben bang dat ze er dan ook eens lekker een bad innemen....
Zit ik straks met een paar theekleurige/groenige vogels opgescheept....
Spetter werd gespoten met de nevelspuit: kamille- en echinacea thee. Het nevelwater is warm. Kamille is goed voor in- en uitwendig gebruik en de echinacea is voor de opbouw van de weerstand.
Donderdag 13 Mei 2010 5:49 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:27 pm