Lekker babyhapje..

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Cleo ziet mij het eten, die brinta...en dan wil ze ook wat...maar ze krijgt nog geen snavel vol hoor...idd ivm de lactose intolerantie...

Brinta over het fruit vind ik wel een enorm goed idee, kan het natuurlijk voor haar mengen met een beetje vruchtensap als papje...stom dat dat ik dat zelf niet heb bedacht Stom! Stom!
Bericht Maandag 26 Maart 2007 9:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Tommy
Laughing Hahaa Sue aan de baby prak. Ik vind liga..de echte ouderwetse trouwens zooo lekker Very Happy Brinta lusten ze hier ook graag over hun fruit en groente...ik doe t soms met een beetje water erbij Very Happy zelf eet ik tuurlijk wel brinta (of cornflakes) met warme melk...geeft zo'n warm knus gevoel Embarassed Laughing

Welke is de echte ouderwetse? Ik heb deze keer maar van ellende de 'vanaf 6 maanden' genomen. Rolling Eyes Volgens mij had ik altijd vanaf twaalf maanden? Die is wat grover.
Brinta over fruit en groente? Goed idee! Cool
Cornflakes met warme melk? Nee toch he! Laughing
Bericht Maandag 26 Maart 2007 9:40 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by esjo
Ik kan het ook wel weer eens maken en Herman laten proeven. Hij vindt het vast lekkerder als z'n palmnoten (dat kan snel Wink )

Nouuuu niet zo pessimistisch! Laughing Gewoon blijven proberen die palmnoten en anders eventjes een gaai 'lenen' die het wel lust. Laughing
Bericht Maandag 26 Maart 2007 9:41 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Laura B
Cleo ziet mij het eten, die brinta...en dan wil ze ook wat...maar ze krijgt nog geen snavel vol hoor...idd ivm de lactose intolerantie...

Geen snavel vol? Wat lullig van je. Laughing (Waarschijnlijk de woorden van Cleo Laughing )

Ze wordt idd behoorlijk bozig als ik haar oppak en wegzet als ik vind dat ze genoeg heeft gehad...ze probeert dan via mn armen terug te klimmen naar mn bord...tis een hebberig typje hahaha Laughing Laughing
Bericht Maandag 26 Maart 2007 9:42 pm
joze
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

gidteren de liga met banaan gemaakt
was helaas niet zo'n succes

de valkjes keken er niet naar om ( hebben alleen nog ook voor de nestkast)
de aga's keken er ook niet naar.
de bb-tjes: ja dat zijn echte vreetzakken.
na
zo'n 15 minuten naar de kom te hebben gekeken kwam mickey van zijn stok afin de buurt van de kom werd eerst met een scheef koppie de kom goed bekeken op inhoud.
en toen ging zijn koppie in de kom
eerst voorzicht en snel een hap, en toen een flinke hap.
meneer ging met zijn kop heen en wer schudden en de liga met banaan en sap vloog alle kanten op Twisted Evil
daarna een paar harde kreten en ging die weeer terug op zijn stok zitten
is er ook niet meer aan gegaan
Bericht Dinsdag 27 Maart 2007 6:22 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hmmm wat jammer dat alleen Mickey ervan heeft gegeten. Tja, bonte boertjes.. 't Zijn inderdaad vreetzakken!
Misschien helpt het als je ze bij het klaarmaken betrekt? Zo wordt het voor Zazu ook altijd een stuk lekkerder.
Bericht Dinsdag 27 Maart 2007 8:43 am
mirkip
Vlieger

Reageer met quote  

hihi, helaas ook bij mij geen succes!
Ik had spike's bakje gepakt waar ik normaal ook iets in doe als 'traktatie'.
Dus toen hij dat zag werd 'ie al lekker springerig, en ging meteen kijken wat voor lekkers er in zijn bakje lag!

Hij pikte erin met zijn snavel, schudde zijn kopje en ging meteen weer op zijn stok zitten.. Embarassed hij had 't daarna niet maar aangekeken.
Spike is sowiezo wel een moeilijke eter hoor, over een tijdje maar eens uitproberen met de pyrrhura's in de voliere!
Bericht Woensdag 28 Maart 2007 9:59 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha arme arme Spike. Laughing Helemaal happy dat er iets in z'n bakje valt, en dan helemaal verschrikt. Laughing
Misschien kan je 'm meenemen als je het klaarmaakt? Dan is het interessanter!
Bericht Woensdag 28 Maart 2007 9:29 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 13 Februari 2012 7:47 pm
  Berichten van afgelopen: