Lekker babyhapje..

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Lekker babyhapje..  Reageer met quote  

Vroeger, toen ik baby was kreeg ik van m'n moeder geprakte Liga met banaan en sinaasappelsap.
Later, tijdens m'n schooljaren vond ik dat ook ontzettend lekker, maar had het eigenlijk nooit meer zelf gemaakt.
Vandaag moest ik daar dus aan denken en ben dus naar de AH gegaan om bananen, sinaasappelsap & Liga's te halen. Cool
Eenmaal thuis heeft Zazu geholpen om het babyhapje te bereiden.
Hij vond het zelf ook best smakelijk en Iago, Scuttle & Wheezy waren er ook weg van. Dus toen hebben de vijf baby'tjes 'eerlijk' een bakje babyprak gedeeld. Laughing
Bericht Zaterdag 24 Maart 2007 7:52 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Ow,dan zal je zelf wel het meeste gegeten hebben,he?? Laughing Laughing Laughing
Bericht Zaterdag 24 Maart 2007 8:29 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
joze
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

ooh ja, dat kan ik me ook nog herinneren
kreeg ik vroeger ook !!!!
moet ik mijn gaaitjes ook eens maken, wat een goed idee Laughing
Bericht Zaterdag 24 Maart 2007 9:04 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Danny: Ik heb zelf inderdaad het meeste opgegeten. Zo erg is dat toch niet? Razz Laughing

Joze: Wat grappig dat jij dat vroeger ook kreeg. Laughing Nu mag je het uittesten op de gaaitjes! Twisted Evil Cool
Ben benieuwd wat ze ervan vinden!
Bericht Zaterdag 24 Maart 2007 9:57 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Zazu helpt altijd ofniet? Laughing
Vroeger (als kleuter) at ik alleen maar appelmoes
Bericht Zaterdag 24 Maart 2007 9:57 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zazu vindt dat toevallig leuk.. Very Happy Ik heb ze hier allemaal een 'eigen taak' gegeven, net wat ze het leukste vinden. Dan hoef ik niet supergestressed alle gaaien bij alles te gaan betrekken.
Wheezy & Scuttle gaan vaak mee naar boven, eventjes op bed stoeien.
Iago gaat vaak lekker mee op stap.
Zazu helpt vaak mee koken, wassen etc. Smile

At je alleen maar appelmoes? Laughing Lekker zoet ventje! Laughing
Bericht Zaterdag 24 Maart 2007 10:05 pm
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Zazu is wel handig zeg! leen me hem! Laughing

Ja ik vond appelmoes lekker Embarassed
Bericht Zaterdag 24 Maart 2007 10:06 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nou handig? Hij helpt meestal van de wal in de sloot en zit dan op de kraan aanwijzingen te geven wat ik moet doen. (Met z'n hoofd te schudden en in kaketoetaal te babbelen -> Alsof hij de lakens aan het uitdelen is..)
Bericht Zaterdag 24 Maart 2007 10:13 pm
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing
Bericht Zaterdag 24 Maart 2007 10:16 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zaaz de keukenprins......ik vind dat je daar gewoon een filmpje van moet maken....ik barst van de nieuwsgierigheid... Laughing Laughing

Ik ben de laatste tijd weer aan de brinta, ook zoiets van vroeger....cleo snoept daar ook een beetje van mee... Very Happy
Bericht Maandag 26 Maart 2007 1:12 pm
Cosch
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Olvarit vinden ze hier ook lekker!
Heb je dat wel es geprobeerd?

Gr Corina
Bericht Maandag 26 Maart 2007 1:23 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Cosch
Olvarit vinden ze hier ook lekker!
Heb je dat wel es geprobeerd?

Dat heb ik wel eens geprobeerd maar 't is niet zo'n succes. Ligt er vast aan welke smaak!
Bericht Maandag 26 Maart 2007 5:24 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Laura B
Zaaz de keukenprins......ik vind dat je daar gewoon een filmpje van moet maken....ik barst van de nieuwsgierigheid... Laughing Laughing

Ik ben de laatste tijd weer aan de brinta, ook zoiets van vroeger....cleo snoept daar ook een beetje van mee... Very Happy

Hahaha, nou er is weinig aan te zien hoor. Behalve dat hij telkens commentaar zit te leveren. Rolling Eyes Mad
(Kan best, ik ben niet zo'n keukenprinses hahaha)

Brinta!!! Wat een goed idee! Cool Ik ga vanmiddag naar de shop. Lekker!
Ik zal soyamelk ofzo meenemen voor de gaaien -> Gaaien zijn lactose intolerant maar een klein beetje zal geen kwaad kunnen.
Bericht Maandag 26 Maart 2007 5:26 pm
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Laughing Hahaa Sue aan de baby prak. Ik vind liga..de echte ouderwetse trouwens zooo lekker Very Happy Brinta lusten ze hier ook graag over hun fruit en groente...ik doe t soms met een beetje water erbij Very Happy zelf eet ik tuurlijk wel brinta (of cornflakes) met warme melk...geeft zo'n warm knus gevoel Embarassed Laughing
Bericht Maandag 26 Maart 2007 8:11 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het aloude baby prutje. ook ik ben er mee opgegroeid. Wie niet?

Ik kan het ook wel weer eens maken en Herman laten proeven. Hij vindt het vast lekkerder als z'n palmnoten (dat kan snel Wink )
Bericht Maandag 26 Maart 2007 8:57 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 13 Februari 2012 7:32 pm
  Berichten van afgelopen: