Leuke bakjes voor kiemzaad

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Leuke bakjes voor kiemzaad  Reageer met quote  

Ik had een tijdje geleden een bakje gekocht voor kiemzaad. Het staat ook nog grappig in de vensterbank, eerlijk gezegd!
http://www.dille-kamille.nl/as...../index.htm
Bericht Vrijdag 3 Oktober 2008 10:52 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Echt leuk, volgende keer wanneer ik in Zwolle ben eens even kijken. Leuk en gezond Wink
Bericht Zaterdag 4 Oktober 2008 9:50 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zien er inderdaad wel leuk uit. Laughing
Bericht Zondag 5 Oktober 2008 8:30 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoop dat jullie ze kunnen vinden. Ze hebben ook hele leuke vogelhuisjes en meer van dat soort spul! Mr. Green
Bericht Zondag 5 Oktober 2008 9:31 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oh jee, Hans moet maar mee geloof ik. Dan kan hij me helpen alleen die dingen te kopen die nodig zijn Embarassed
Bericht Zondag 5 Oktober 2008 9:53 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha is het zo erg? Ze hebben ook huisjes voor verschillende vogelsoorten! Erg leuk hoor! Laughing
Bericht Woensdag 8 Oktober 2008 9:09 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:28 pm
  Berichten van afgelopen: