|
|
|
lien
Fladderaar
| Lori poeder invriezen??? |
|
|
Timo krijgt 1 keer per week een lepeltje opgeloste Lori voeding van Versele-Laga.(voor een optimale gezondheid en conditie).
nu heb ik een paar maanden geleden een grotere hoeveelheid besteld maar de datum van houdbaarheid is niet echt lang.
mijn vraag zou ik dat poeder ook kunnen invriezen,??  |
Donderdag 16 April 2009 3:37 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Lori poeder invriezen??? |
|
|
De meeste dingen kan je wel invriezen maar van lori poeder weet ik het niet. De vruchten/zaadmengsels mocht je wel invriezen, noten kan je invriezen, waarom loripoeder niet? Ik zou de fabrikant eventjes mailen. Zij kunnen je vast meer vertellen! |
Donderdag 16 April 2009 5:49 pm |
|
|
|
|
lien
Fladderaar
goed, had ik dat eigenlijk ook gelijk kunnen doen, maar ik dacht wie weet heeft iemand het ook weleens gedaan.
bedankt sue! |
Vrijdag 17 April 2009 7:07 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Nee nee zo was het niet bedoeld hoor. Ik zou het hier ook hebben gevraagd. Je weet maar nooit.
Laat dit je er niet van weerhouden om het de volgende keer gewoon te vragen hoor.
PS Ben erg benieuwd wat de fabrikant zegt! |
Zaterdag 18 April 2009 6:59 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Heb je al nieuws van de fabrikant?  |
Maandag 20 April 2009 7:34 am |
|
|
|
|
millie
Kamikaze piloot
lori poeder aan een caique? hihih nog nooit van gehoord. kan je dat aan alle gaaitjes geven? |
Maandag 20 April 2009 7:37 am |
|
|
lien
Fladderaar
sue,
ik heb vanmorgen pas mail gedaan naar de fabrikant. zodra ik het weet zet ik hier neer...
millie,
ik geef het op advies van de kweker, zit veel fruit /nectar in, wat zeer goed is voor een caique.
ik weet niet of dat geschikt is voor alle gaaitjes?  |
Maandag 20 April 2009 10:48 am |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
fruit is altijd goed voor alle gaaitjes. |
Maandag 20 April 2009 12:58 pm |
|
|
|
|
Aagje, Calimero & Ini
Kuikentje
Ik had ook eens ergens gelezen dat het goed zou zijn voor aga's, maar ja in de buurt nergens lori voeding te krijgen, en op een gegeven moment dus gewoon vergeten haha, morgen toch maar ff een potje bestellen mijn aga's zijn verekte moeilijk met fruit, ik ben al blij dat ze eindelijk gekiemt zaad en bonenmix eten, kleine monstertjes zijn het haha |
Vrijdag 24 April 2009 12:30 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Dat weet ik eerlijk gezegd niet.. Ik denk dat een beetje geen kwaad kan maar of het nu echt geschikt is? Fruit bevat veel suiker.  |
Vrijdag 24 April 2009 6:25 am |
|
|
lien
Fladderaar
quote:
Originally posted by Aagje, Calimero & Ini
Ik had ook eens ergens gelezen dat het goed zou zijn voor aga's, maar ja in de buurt nergens lori voeding te krijgen, en op een gegeven moment dus gewoon vergeten haha, morgen toch maar ff een potje bestellen mijn aga's zijn verekte moeilijk met fruit, ik ben al blij dat ze eindelijk gekiemt zaad en bonenmix eten, kleine monstertjes zijn het haha
ik zou eerst even advies erover vragen, ik deed het op advies van de kweker anders deed ik het ook niet. denk ik.
kwaad zal het niet kunnen maar wat sue zegt; bevat wel veel suikers.  |
Vrijdag 24 April 2009 6:54 am |
|
|
|
|
Aagje, Calimero & Ini
Kuikentje
quote:
Originally posted by lien
quote:
Originally posted by Aagje, Calimero & Ini
Ik had ook eens ergens gelezen dat het goed zou zijn voor aga's, maar ja in de buurt nergens lori voeding te krijgen, en op een gegeven moment dus gewoon vergeten haha, morgen toch maar ff een potje bestellen mijn aga's zijn verekte moeilijk met fruit, ik ben al blij dat ze eindelijk gekiemt zaad en bonenmix eten, kleine monstertjes zijn het haha
ik zou eerst even advies erover vragen, ik deed het op advies van de kweker anders deed ik het ook niet. denk ik.
kwaad zal het niet kunnen maar wat sue zegt; bevat wel veel suikers.
ik weet al wie het had geschreven en dat is een aga kweker, hij zegt wel dat hij niks merkte aan zijn aga's dus niks positiefs en ook niet negatief, en mijn aga's eten helemaal geen fruit he en ik zoek nog iets voor extra maaltijd, dus ga het misschien toch een keer proberen? |
Dinsdag 28 April 2009 6:05 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Je kan beter groenten geven ipv fruit. Papegaaien hebben vaak een vitamine A tekort. (oa wortel) |
Donderdag 30 April 2009 7:32 am |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:28 pm
|
|
|
|
|
|