Lori poeder invriezen???

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
lien
Fladderaar

Lori poeder invriezen???  Reageer met quote  

Timo krijgt 1 keer per week een lepeltje opgeloste Lori voeding van Versele-Laga.(voor een optimale gezondheid en conditie).

nu heb ik een paar maanden geleden een grotere hoeveelheid besteld maar de datum van houdbaarheid is niet echt lang. Crying or Very sad

mijn vraag zou ik dat poeder ook kunnen invriezen,?? Denken
Bericht Donderdag 16 April 2009 3:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: Lori poeder invriezen???  Reageer met quote  

De meeste dingen kan je wel invriezen maar van lori poeder weet ik het niet. De vruchten/zaadmengsels mocht je wel invriezen, noten kan je invriezen, waarom loripoeder niet? Very Happy Ik zou de fabrikant eventjes mailen. Zij kunnen je vast meer vertellen!
Bericht Donderdag 16 April 2009 5:49 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
lien
Fladderaar

Reageer met quote  

goed, had ik dat eigenlijk ook gelijk kunnen doen, maar ik dacht wie weet heeft iemand het ook weleens gedaan. Droog
bedankt sue!
Bericht Vrijdag 17 April 2009 7:07 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nee nee zo was het niet bedoeld hoor. Smile Ik zou het hier ook hebben gevraagd. Je weet maar nooit.
Laat dit je er niet van weerhouden om het de volgende keer gewoon te vragen hoor. Mr. Green

PS Ben erg benieuwd wat de fabrikant zegt!
Bericht Zaterdag 18 April 2009 6:59 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Heb je al nieuws van de fabrikant? Very Happy
Bericht Maandag 20 April 2009 7:34 am
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

lori poeder aan een caique? hihih nog nooit van gehoord. kan je dat aan alle gaaitjes geven?
Bericht Maandag 20 April 2009 7:37 am
lien
Fladderaar

Reageer met quote  

sue,
ik heb vanmorgen pas mail gedaan naar de fabrikant. zodra ik het weet zet ik hier neer...

millie,
ik geef het op advies van de kweker, zit veel fruit /nectar in, wat zeer goed is voor een caique.
ik weet niet of dat geschikt is voor alle gaaitjes? Denken
Bericht Maandag 20 April 2009 10:48 am
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

fruit is altijd goed voor alle gaaitjes.
Bericht Maandag 20 April 2009 12:58 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Aagje, Calimero & Ini
Kuikentje

Reageer met quote  

Ik had ook eens ergens gelezen dat het goed zou zijn voor aga's, maar ja in de buurt nergens lori voeding te krijgen, en op een gegeven moment dus gewoon vergeten haha, morgen toch maar ff een potje bestellen mijn aga's zijn verekte moeilijk met fruit, ik ben al blij dat ze eindelijk gekiemt zaad en bonenmix eten, kleine monstertjes zijn het haha
Bericht Vrijdag 24 April 2009 12:30 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat weet ik eerlijk gezegd niet.. Ik denk dat een beetje geen kwaad kan maar of het nu echt geschikt is? Fruit bevat veel suiker. Rolling Eyes
Bericht Vrijdag 24 April 2009 6:25 am
lien
Fladderaar

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Aagje, Calimero & Ini
Ik had ook eens ergens gelezen dat het goed zou zijn voor aga's, maar ja in de buurt nergens lori voeding te krijgen, en op een gegeven moment dus gewoon vergeten haha, morgen toch maar ff een potje bestellen mijn aga's zijn verekte moeilijk met fruit, ik ben al blij dat ze eindelijk gekiemt zaad en bonenmix eten, kleine monstertjes zijn het haha

ik zou eerst even advies erover vragen, ik deed het op advies van de kweker anders deed ik het ook niet. denk ik.
kwaad zal het niet kunnen maar wat sue zegt; bevat wel veel suikers. Very Happy
Bericht Vrijdag 24 April 2009 6:54 am
Aagje, Calimero & Ini
Kuikentje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by lien
quote:
Originally posted by Aagje, Calimero & Ini

ik zou eerst even advies erover vragen, ik deed het op advies van de kweker anders deed ik het ook niet. denk ik.
kwaad zal het niet kunnen maar wat sue zegt; bevat wel veel suikers. Very Happy

ik weet al wie het had geschreven en dat is een aga kweker, hij zegt wel dat hij niks merkte aan zijn aga's dus niks positiefs en ook niet negatief, en mijn aga's eten helemaal geen fruit he en ik zoek nog iets voor extra maaltijd, dus ga het misschien toch een keer proberen?
Bericht Dinsdag 28 April 2009 6:05 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Je kan beter groenten geven ipv fruit. Smile Papegaaien hebben vaak een vitamine A tekort. (oa wortel)
Bericht Donderdag 30 April 2009 7:32 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:28 pm
  Berichten van afgelopen: