|
|
|
Laura B
Moderator

| macadamia en hazelnoten... |
|
|
Cleo was de laatste weken een beetje afgevallen (10 gram ongeveer) dus ik dacht, laat ik haar maar wat meer vettere nootjes eten. Dus nu heb ik eindelijk een winkel gevonden waar ze ongebrande en ongezouten noten verkopen, haalt mevrouw er nuffig haar snavel voor op...Ik ben perplex hhahaha, ze eet altijd alles! Ik heb al geprobeerd om kleine schilfers door haar voer te mengen, maar tot nu toe geen succes. Ze eet overigens wel gewoon cedarnootjes, maar het kost geloof ik meer energie om die open te krijgen dan dat het haar energie levert...iemand nog een idee???? |
Woensdag 19 Juli 2006 6:25 pm |
|
|
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Poeh,dat vind ik best wel erg veel.
Enig idee hoe dat kan???
Is ze dan minder goed gaan eten??? |
Woensdag 19 Juli 2006 9:10 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Ik denk dat ze minder eet door de warmte? Op een ander forum heb ik daar meer mensen over gehoord en ik zou me dus niet te veel zorgen maken hoor  |
Woensdag 19 Juli 2006 10:45 pm |
|
|
|
|
Seertje
Vliegende acrobaat
Hier eten ze ook minder hoor! Ook puur door de warmte.
Heb ze vanochtend gewogen:
- Cayou: 142
- Maru: 56
- Caspertje: 46
Cayou is ook 10 gram afgevallen...Maru iets van 4 volgens mij. Kan me niet meer goed herinneren wat hij woog de laatste keer
Verder doen ze het hier heel goed, dus ik maak me geen zorgen. |
Donderdag 20 Juli 2006 7:21 am |
|
|
|
|
Laura B
Moderator

Ik denk dat het idd door de warmte komt, die link had ik eigenlijk nog niet gelegd... ze is net zo actief als anders en ziet er goed uit, maar ik merkte toch dat ik haar borstbeen meer kon voelen dan eerst, dus vandaar even gewogen! Ze eet inderdaad minder, maar ik ben opgelucht dat het bij meer vogels op het forum zo is. Ik maakte me toch wel een beetje zorgen..
Ik denk dat ik haar de komende dagen toch maar wat meer verwen, ze moet toch niet meer afvallen lijkt me... |
Donderdag 20 Juli 2006 8:55 am |
|
|
rennie
Beginnende vlieger
als het zo warm is sproei ik ze ook regelmatig nat om lekker af te koelen
en laat ik ze sávonds uit de kooi en overdag het lekker rustig aan doen |
Donderdag 20 Juli 2006 10:54 am |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Iago is geloof ik ook afgevallen hoor. Zazu niet, die is juist aangekomen geloof ik. Maar die heeft ook pellets met palmolie gekregen. (Vindt 'ie lekker) |
Donderdag 20 Juli 2006 11:13 am |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 1:29 pm
|
|
|
|
|
|