Merken parkieten/papegaaienvoeding (of vogelvoeding algemeen

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
esc_f_ny
Vliegende acrobaat

Merken parkieten/papegaaienvoeding (of vogelvoeding algemeen  Reageer met quote  

Nu er natuurlijk al enige tijd een topic is over de merken pellets.
Misschien heb ik niet goed gekeken.
Maar misschien een goed idee om informatie, ideeen en ervaringen uit te wisselen over de merken in het algemeen voeding.

Bijvoorbeeld:

De Vogeljungle
Beaphar
Harrisons
Avian
Huismerk dieren(vogel)speciaalzaken

En zo kan de lijst wel aangevuld worden met honderden (??) merken.
Bericht Maandag 3 Maart 2008 7:18 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: Merken parkieten/papegaaienvoeding (of vogelvoeding alge  Reageer met quote  

Ik heb ervaring met Harrisons en ben er erg blij mee. Very Happy Ik voer de HPC. De acceptatie is goed. Iago ging er meteen op over, en Scuttle weigerde de Scenic terwijl hij zich wel volvrat met Harrisons. Zazu vond de Scenic wel lekker. (De gewone ongekleurde) Ik vrees dat dat meer was omdat Scuttle het had.

Ik heb ook prettybird gevoerd, waar de ontlasting ontzettend van ging stinken. Zo ook de kaytee.

Met Ecobird heb ik niet lang genoeg doorgezet. Embarassed De acceptatie was slecht.
Bericht Zaterdag 8 Maart 2008 8:10 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Daantjuh
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

ik heb alleen ervaring met scenic en dan wel de rode en gele bolletjes
ik ben van mening dat het wel een goede pellet is alleen de ontlasting kleurt vaak rood en hij stinkt ongelooflijk

ben van plan als mijn zak half leeg is harrissons te bestellen en ik denk de hpc dan wel
Bericht Zaterdag 8 Maart 2008 11:06 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

heb altijd nutribird gevoerd
de aceptatie bij coco was niet zo goed de orignel heeft nooit gepakt en de tropical na een tijd wel!!!
verder qwa verenpak wel een goede pellet de poepjes zijn normaal van kleur soms een beetje bruinig!
gompie was trouwens zo over op de pellets maar dat was een makelijke eter alles wat je hm voorschoof at ie op Laughing
ben nu over op de harrison maar pas een maand de poepjes blijven groen en qwa verenpak kan ik nog niet veel zeggen omdat dat te kort is!
aceptatie is wel heel hoog want deze at coco meteen! Very Happy
Bericht Zaterdag 8 Maart 2008 1:38 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik gebruik al al de tijd dat we Joske hebben Harrison's. Het is niet zijn hoofdmaaltijd maar hij eet er ook niet slecht van. Hij zit goed in zijn veren en zijn "drolletjes" zijn mooi vast en mooi groen, als je dat mooi kan noemen natuurlijk. Laughing Laughing Laughing
Bericht Zaterdag 8 Maart 2008 3:54 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Daantjuh
ik heb alleen ervaring met scenic en dan wel de rode en gele bolletjes
ik ben van mening dat het wel een goede pellet is alleen de ontlasting kleurt vaak rood en hij stinkt ongelooflijk

ben van plan als mijn zak half leeg is harrissons te bestellen en ik denk de hpc dan wel

Daantjuh, wil je dat aan Luna en Vico gaan voeren? Smile
Bericht Dinsdag 11 Maart 2008 7:56 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:27 pm
  Berichten van afgelopen: