Nu er natuurlijk al enige tijd een topic is over de merken pellets.
Misschien heb ik niet goed gekeken.
Maar misschien een goed idee om informatie, ideeen en ervaringen uit te wisselen over de merken in het algemeen voeding.
Bijvoorbeeld:
De Vogeljungle
Beaphar
Harrisons
Avian
Huismerk dieren(vogel)speciaalzaken
En zo kan de lijst wel aangevuld worden met honderden (??) merken.
Ik heb ervaring met Harrisons en ben er erg blij mee. Ik voer de HPC. De acceptatie is goed. Iago ging er meteen op over, en Scuttle weigerde de Scenic terwijl hij zich wel volvrat met Harrisons. Zazu vond de Scenic wel lekker. (De gewone ongekleurde) Ik vrees dat dat meer was omdat Scuttle het had.
Ik heb ook prettybird gevoerd, waar de ontlasting ontzettend van ging stinken. Zo ook de kaytee.
Met Ecobird heb ik niet lang genoeg doorgezet. De acceptatie was slecht.
ik heb alleen ervaring met scenic en dan wel de rode en gele bolletjes
ik ben van mening dat het wel een goede pellet is alleen de ontlasting kleurt vaak rood en hij stinkt ongelooflijk
ben van plan als mijn zak half leeg is harrissons te bestellen en ik denk de hpc dan wel
heb altijd nutribird gevoerd
de aceptatie bij coco was niet zo goed de orignel heeft nooit gepakt en de tropical na een tijd wel!!!
verder qwa verenpak wel een goede pellet de poepjes zijn normaal van kleur soms een beetje bruinig!
gompie was trouwens zo over op de pellets maar dat was een makelijke eter alles wat je hm voorschoof at ie op
ben nu over op de harrison maar pas een maand de poepjes blijven groen en qwa verenpak kan ik nog niet veel zeggen omdat dat te kort is!
aceptatie is wel heel hoog want deze at coco meteen!
Ik gebruik al al de tijd dat we Joske hebben Harrison's. Het is niet zijn hoofdmaaltijd maar hij eet er ook niet slecht van. Hij zit goed in zijn veren en zijn "drolletjes" zijn mooi vast en mooi groen, als je dat mooi kan noemen natuurlijk.
Zaterdag 8 Maart 2008 3:54 pm
Sue Moderator
quote:Originally posted by Daantjuh
ik heb alleen ervaring met scenic en dan wel de rode en gele bolletjes
ik ben van mening dat het wel een goede pellet is alleen de ontlasting kleurt vaak rood en hij stinkt ongelooflijk
ben van plan als mijn zak half leeg is harrissons te bestellen en ik denk de hpc dan wel
Daantjuh, wil je dat aan Luna en Vico gaan voeren?
Dinsdag 11 Maart 2008 7:56 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:27 pm