multivitamins

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

hele goeie. Zet jij al vast een grote mooie kooi klaar onder het mom van de ooievaar is onderweg en dan ineens kaboem zijn jullie bevallen van een mooi gaaitje. Zeker weten dat hij daar geen nee tegen kan zeggen
Bericht Dinsdag 24 Januari 2006 4:03 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
floyd
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

hahaha jij bent erg
Bericht Dinsdag 24 Januari 2006 4:04 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

neeeuh, maar ik kan het me gewoon zo voorstellen en wuie eenmaal een vogeltik heeft komt op hele goeie ideetjes om de partner zo ver te krijgen dat het nog gebeuren gaat ook. Ik tenminste wel. Mijn hubbie wil eerst niet, geeft er eerst niks om, maar nu het er eenmaal is, oh hemel, is hij aangestoken door die tik en moet ik hem afremmen odat we anders over de kooien heen moeten lopen om in huis te komen. Hij wil nu ook nog ara´s er bij hebben. Die grote blauw gele dan. Dus speurt hij internet af en vraagt prijzen op. Dus dit voorstel is nog helemaal niks, vergeleken met wat ik bij hem klaar speel hihi Very Happy
Bericht Dinsdag 24 Januari 2006 4:08 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
floyd
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ja als ik iets erg graag wil doe ik het gewoon
dat heb ik ook met de honden gedaan gewoon gekocht
en of hij het leuk vind
dat vraag ik voor het gemak maar niet
Bericht Dinsdag 24 Januari 2006 4:11 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

dan ben je net zo erg als ik. Aan honden begin ik niet want hubbie wil alleen de wolfshound en die zijn zoooo groot, daar kan ik niet aan beginnen. Nog groter dan de deense dog en dat vind ik geen lekker maatje. Heb liever een middelgrote hond dus houden we het bij de vogels
Bericht Dinsdag 24 Januari 2006 4:13 pm
floyd
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ooo je weet niet wat je zegt ze zijn wel groot maar heel erg lief
en veel rustiger als die van ons
en ik vind ze heel erg mooi
Bericht Dinsdag 24 Januari 2006 4:15 pm
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ik weet het. mijn man had er een en die heb ik ook gekend, helaas in moeten laten slapen omdat ze ziek was. Maar het huis is gewoon te klein om haar daar in te laten hebben. Ze zijn ook heel elegant klopt, maar ik hou toch iets van een kleiner maatje
Bericht Dinsdag 24 Januari 2006 4:19 pm
floyd
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ik mag er geen meer bij
de boot word te klein zo zegt hij
het is de ark van noach
anders zal ik het wel weten
Bericht Dinsdag 24 Januari 2006 4:21 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:29 pm
  Berichten van afgelopen: