Niet echt een voedingsvraag, maar... (behang)

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Whisper
Kamikaze piloot

Niet echt een voedingsvraag, maar... (behang)  Reageer met quote  

Sol knabbelt aan het behang Shocked.

Kan dat kwaad? Ik heb wit bobbeltjesbehang.
Ik heb hem nu weggejaagd, maar hij kan heel sneaky zijn en ik heb geen ogen in mijn achterhoofd.

Rare vogel Rolling Eyes
Bericht Woensdag 21 Januari 2009 12:09 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Met deukjes had het niet gekunt maar met bobbeltjes wel Mr. Green Mr. Green
Grapje..
Zonder dollen, wat voor soort behang is het, papier, vyniel, rauwvaser, Confused
En eet ie het op?
En is het twee lagig behang of zit hij gelijk bij de achterkant/lijm van het behang?

Zal het misschien een stille hint zijn van Sol Laughing
Bericht Woensdag 21 Januari 2009 12:19 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahahaha Esjo, leuke reactie wel maar ik ga met je reactie mee. Denk ik vooral dan ook aan de soort van het papier en vooral ook aan de lijm, daar blijft toch altijd iets op het papier hangen ervan, kan toch niet zo goed zijn denk ik.
Bericht Woensdag 21 Januari 2009 1:00 pm
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Volgens mij is het rauwfaser. Hij probeert volgens mij de hout (?) snippers eruit los te peuteren. Of hij het ook eet weet ik niet.
Bericht Woensdag 21 Januari 2009 1:47 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

He, die Sol ook! Laughing Ik zou hem bij het behang weg proberen te houden. Ze kunnen altijd wel iets binnen krijgen en ik weet niet hoe schadelijk het behang zelf is. Behangplaksel valt op zich toch wel mee?? (Not sure!)
Bericht Woensdag 21 Januari 2009 1:55 pm
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Ik zal gewoon extra goed opletten dan. Raar dier. Hij gaat echt helemaal achterover aan z'n kooi hangen om erbij te komen. Rolling Eyes
Bericht Woensdag 21 Januari 2009 2:12 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het kraakt vast lekker in z'n snaveltje. Gekke Sol! Laughing
Misschien kan je, als het weer lente wordt en de wilgen gaan groeien, een tak afknippen en die met blaadjes en al laten drogen, dat vinden ze vaak hartstikke leuk!
Bericht Woensdag 21 Januari 2009 6:28 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Mmm, wat een gekke kippen ook he!? Ik zou m idd uit de buurt houden van het behang...Cleo heeft zichzelf laatst bijna geelektrocuteerd door het snoer van de kerstster door te bijten....er zat nog een klein stukje isoleer om de draad....brrrr, heel eng
Bericht Woensdag 21 Januari 2009 7:38 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oei, dat was schrikken Laura. Ze kunnen soms ook zo stiekum en snel zijn Sad Gelukkig is het goed afgelopen en was je er op tijd bij Veertje
Bericht Woensdag 21 Januari 2009 9:12 pm
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Jeetje Laura wat een schrik. Ik heb alle draden een tijdje terug al uit de buurt van de kooi gehaald hier, zag Sol het in gedachten ook al "onderzoeken".

Sue, wat een super idee! Die blaadjes mogen ze veilig hebben? Van de knotwilg dan, niet de treurwilg he?
Bericht Woensdag 21 Januari 2009 10:39 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

ARGH! Cleo had zich bijna in de nesten gewerkt. De snavels van bonte boertjes zijn behoorlijk scherp he? Sad
Bericht Donderdag 22 Januari 2009 6:53 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:30 pm
  Berichten van afgelopen: