nieuwtje

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
joke
Vlieger

nieuwtje  Reageer met quote  

ik weet niet of er mensen uit de buurt van den haag komen, maar las gisteren ergens dat de vogelkelder aldaar nu ook vogeljungle zaad en noten enzo verkopen en ook h pellets
misschien wel handig als je daar in de buurt woont Wink
Bericht Dinsdag 14 Februari 2006 1:12 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Hmm niet in mijn buurt Sad , maar het is een goede tip! Very Happy
Bericht Dinsdag 14 Februari 2006 10:06 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
kadoes
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ook voor mij niet in de buurt maar zeker een goede tip
Bericht Dinsdag 14 Februari 2006 10:14 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Re: nieuwtje  Reageer met quote  

Mogen zij nu ook pellets verkopen? Zijn die ook verpakt in de originele verpakking?
Bericht Woensdag 15 Februari 2006 1:19 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
annemieke209
Net uit het ei

Reageer met quote  

hoi hoi,

ja dat klopt dat de vogelkelder harrison's verkoopt, maar slechts een beperkt assortiment. Eigenlijk bestellen ze het alleen als er vraag naar is, dus moet je het apart bestellen. Ik vond het wel erg duur (het kostte bijna 10 euro meer voor 2,5 kilo dan bij de dierenarts) En ik had ook even de houdbaarheidsdatum gecheckt, juni 2006. Bij de dierenarts november 2006. Dus..Overigens vind ik de vogelkelder over het algemeen wel een leuke winkel, best veel keus in papegaaienspeeltjes en vaak ook niet zo duur. Tja en gaaitjes kijken, ook altijd erg leuk. Smile
Bericht Donderdag 16 Februari 2006 3:15 pm
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Háááá Annemieke! Hoe's't met Coco?
Bericht Donderdag 16 Februari 2006 7:40 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by annemieke209

En ik had ook even de houdbaarheidsdatum gecheckt, juni 2006. Bij de dierenarts november 2006.

Grmbl, da's irritant zeg! Ik had dit trouwens ook bij Hooimeijer hoor!
Ik had vijf pond juvenile besteld, en hij WEET dat ik twee en een halve (ha ha, sorry Patricia!) gaai heb.
Is die zak maar anderhalve maand ofzo houdbaar! (In ieder geval heel erg kort) Had de kliniek gebeld. Hun antwoord was dat je het gemakkelijk in de vriezer kon bewaren. Dat de houdbaarheidsdatum niets betekende, omdat de regels in Amerika heel streng waren enzo.
Puntje bij paaltje voelde ik me zo naar dat ik die zak niet heb opgemaakt. Weg geld.
Ik vraag nu telkens wat de houdbaarheidsdatum is. Sad
Bericht Donderdag 16 Februari 2006 8:43 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
joke
Vlieger

Reageer met quote  

hmm das lekker lullig dan sue, ik vind zeker bij hun vandaan dat ze dat zeker niet kunnen maken, dan heb ik weer zoiets van , dat het toch weer om de poen draait daar Confused
Bericht Vrijdag 17 Februari 2006 12:30 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Tuurlijk draait het om de poen...sorry dat ik het zeg, maar ik heb zo wie zo mn bedenkingen over t feit dat JUIST Hooimeijer de importeur is voor de nederlandse markt Confused
Bericht Vrijdag 17 Februari 2006 1:32 pm
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue

Ik had vijf pond juvenile besteld, en hij WEET dat ik twee en een halve (ha ha, sorry Patricia!) gaai heb.

Ja mooi is dat hè? Hoe die agaatjes voor twee tellen? Ik vind het wel een beetje zielig dat je andere twee slechts voor een half tellen Confused , maar daar hoef je geen "sorry" voor te zeggen hoor...
Laughing

Wel vervelend van die juvenile zeg, had ik het geweten had ik zeker wat van je overgenomen. Ik wil dolgraag juvenile gaan proberen maar wacht nu tot ik het bij marleen kan bestellen.
Bericht Vrijdag 17 Februari 2006 4:17 pm
Mees
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Very Happy Very Happy Very Happy Herman en ik liggen in een deuk! Very Happy Very Happy Very Happy
(praten kan-ie niet, maar lachen? hardop, met de baas mee!)
Bericht Vrijdag 17 Februari 2006 4:38 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Grmbl je weet er wel weer een draai aan te geven he, Patricia.. Evil or Very Mad Ik bedoelde natuurlijk Flitje=een half gaaitje.. (Maar met een karakter dat telt voor tien gaaien!)

Hey Patries, ik kan wel wat juvenile voor je meenemen hoor. Zo'n klein beetje voor een half gaaitje (lekker door blijven plagen Sue!) kan er wel vanaf hihi!
Bericht Vrijdag 17 Februari 2006 5:03 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ha ha ha! Dat willen we horen, Mees! Kan je dat opnemen?
Bericht Vrijdag 17 Februari 2006 5:03 pm
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Patricia

Ja mooi is dat hè? Hoe die agaatjes voor twee tellen? Ik vind het wel een beetje zielig dat je andere twee slechts voor een half tellen Confused , maar daar hoef je geen "sorry" voor te zeggen hoor...
Laughing
.
Laughing Laughing Laughing Haha die zit!
Bericht Vrijdag 17 Februari 2006 10:08 pm
Mees
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Ha ha ha! Dat willen we horen, Mees! Kan je dat opnemen?

Nou...misschien kan die wondercamera van mijn broertje dat ook wel (hij doet nog net niet de was, geloof ik Shocked )
Als het me ook nog lukt om uit te vogelen hoe, ga ik het zeker proberen Sue, beloofd! Maar wel pas na het weekend, moet weer het hele weekend werken, dus geen tijd.
Bericht Vrijdag 17 Februari 2006 10:43 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:31 pm
  Berichten van afgelopen: