Noodle Mix

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Rocco
Vlieger

Noodle Mix  Reageer met quote  

ik heb net voor Rocco een pak Mexican Spicy Noodle Mix van Prestige gehaald bij de groothandel.

Het zit in 10 aparte zakjes en je moet er dan een beetje water bij doen en dan 3 minuten in de magnetron.

na het aanmaken kan je het nog 2 dagen in de koelkast bewaren.

De peper gooide ze er meteen uit maar ze vind het lekker!! Very Happy

Ik had eerst een kookmenu gehaald, met bonen e.d. dat je 25 minuten moest koken. Dat was makkelijker te doseren want dat was niet apart verpakt, maar blijft dan natuurlijk ook minder lang vers. Helaas was deze 5 maanden Shocked over datum (ik had vergeten te kijken met mn stomme kop Rolling Eyes ) dus ik had het geruild tegen bovenstaande.

ik kende dit soort menu's helemaal niet maar heeft iemand toevallig ervaring hiermee of informatie?
Bericht Donderdag 20 Juli 2006 12:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: Noodle Mix  Reageer met quote  

Lekker hoor! Smile Ik heb het zelf nog niet geprobeerd..

Ik heb wel andere menu's geprobeerd van beakappetit. Ik geloof dat ze te koop zijn bij happybird.nl
Bericht Donderdag 20 Juli 2006 2:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:31 pm
  Berichten van afgelopen: