|
|
|
Bimar
Beginnende vlieger
Ik ben benieuwd waneer ze binnenkomen, ik heb ook nog geen E-Mail ontvangen, dat zeze hebben verzonden dus ik ben benieuwd.
Jullie horen het vanzelf.
Martin |
Dinsdag 27 December 2005 9:32 pm |
|
|
|
|
Bimar
Beginnende vlieger
Ik heb ze binnen hoor.
Wel niet helemaal bevroren.
De buitenkant is zacht als ze ontdood zijn, dus daar heeft ie het makkelijk mee, maar de binnenkant, die ga ik nog eens goed bekijken wat erinzit enzo, en of ie die open kan krijgen.
Hij is er nog een beedje vreemd van.
Ik ga een trukje toepassen. Als zijn eten op is, dan bied ik hem de noot aan, dan zal hij mischien wel overstag gaan. dat trukje heb ik vaker toegepast, met kaas, en allerlei andere tussen doortjes. en toen was de vogel dus helemaal verkocht.
Ik laat jullie wetenh oe het over ene paar dagen gaat.
Eten jullie senegal papegaaitjes ook de binnekant op, of moet je ze helpen ?
ben benieuwd wat hij hier doet, als ik de binnenkant open maak, dat was ene harde noot had ik begrepen. die ga ik zo eens bekijken. |
Woensdag 28 December 2005 6:55 pm |
|
|
Marjet
Ervaren vlieger
|
De noot zelf is vrij vezelig en daar helemaal binnenin zit nog een klein nootje/pitje, dát is ook lekker, wel vrij hard dacht ik met iets wits van binnen. Dat eten ze ook.  |
Woensdag 28 December 2005 7:51 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
quote:
Originally posted by jamy_nl
O&T halen ook héél nuffig hun snaveltje op voor macadamia's..... ik heb ze het prijslabeltje laten lezen..... mooi niet, maakte geen indruk..... op mijn portemonnee wel! Dan maar niet!
Ha ha ha, nou, hier zijn ze er dol op.. Maar ik moest wel eerst de walnoten weglaten..  |
Zaterdag 31 December 2005 11:08 am |
|
|
|
|
Bimar
Beginnende vlieger
Hij hoeft ze hier nog steeds niet hoor, hij draait zij hoofd om, en als ik te lang zeur loopt hij gewoon wrg, of hij pakt hem, en pl..rt hem naar beneden.
ik kijk het nog even aan en anders is het jammer.
walnoten en notenmix is hij helemaal gek op. |
Zondag 1 Januari 2006 12:00 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:31 pm
|
|
|
|