De ontlasting van mijn bonte boertje is sinds een dag oranje/bruin gekleurd. Hij heeft behoorlijk wat pruim gegeten, zou het daaraan kunnen liggen? Dank voor je reactie/tips
Het andere bonte boertje (ook fervent liefhebber van pruimen) heeft nergens last van.
Maar over die ontlasting.... dat wisselt inderdaad nogal eens van kleur en samenstelling als je ze gevarieerd voedsel geeft tenminste (verwennen dus.... )
Soms vast en groenig, dan weer waterig en onbestemd en .... net zoals bij jou nu (althans bij je bb-tje) soms bruinig/oranje....
Ik heb hier inmiddels ook alle kleuren al voorbij zien komen en ook al eten ze allebei hetzelfde het verschilt gek genoeg ook hier pér bb-tje... ík maak me er geen zorgen over en Okkie & Troy (de bb-tjes) al helemáál niet.....
Ik zou wél even de algehele conditie van je bb-tje in de gaten houden, verandert dáár iets in dan moet je wel alert zijn en wellicht even langs de vogelarts.
Knoeien ze bij jou ook zo met die pruimen??? Moet je eens aalbessen proberen.... eerst kijken ze héél zuur, schudden flink met hun koppies (alle pitjes door de kamer .... leuk ) en pakken direct de volgende bes en herhalen het ritueel
Zaterdag 20 Augustus 2005 9:09 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:34 pm