Optibird Pellets

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
loulou
Net uit het ei

Optibird Pellets  Reageer met quote  

Afgelopen weekend waren wij in Den Haag bij de Vogelkelder en zag ik pellet voeding van Optibird.
Voor mij totaal nieuw en heb even in tweestrijd gestaan om het mee te nemen om te proberen.
Ik heb eigenlijk al meerdere pellets geprobeerd en mijn vogels kiezen toch steeds weer voor harrisons.
Zijn er mensen bekend met deze pellet en wat zijn de ervaringen?
Bericht Dinsdag 8 Februari 2011 11:19 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
MariekevC
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Ik ken een aantal mensen op een ander forum die het geven aan hun edels en grijsjes en zijn er erg tevreden over.

Zelf geef ik Harrisons en ben nog steeds tevreden
Bericht Woensdag 9 Februari 2011 7:22 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Anne_Z
Eitje

Reageer met quote  

Ik ben zelf ook erg benieuwd naar de ervaringen ermee, ik heb er verschillende verhalen over gehoord..

Gr, Anne

Admin: GEEN RECLAME MAKEN AUB! De handtekening is niet voor niets uitgeschakeld. Probeer dan ook geen links toe te voegen.
Bericht Woensdag 27 April 2011 12:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Sophie
Kuikentje

Reageer met quote  

Elmootje verkiest toch zupreem boven harrisons...en omdat dit merk zo bekend is kies ik toch liever voor zupreem dan optibird...wat natuurlijk onzin is, misschien is optibird veel beter maar heb er gewoon geen verstand van en laat me dus door goeie marketing verleiden Veertje
Bericht Vrijdag 29 April 2011 8:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nee, heb er geen ervaring mee. Hier is het harisson. Eventjes was het scenic maar de harisson kwam al snel terug.
Bericht Zondag 1 Mei 2011 1:49 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:35 pm
  Berichten van afgelopen: