quote:Originally posted by millie
Harrison wordt overal wel steeds duurder lijkt wel
Millie, ik geef mijn bb, grijsje én muisparkiet ook harrisons, maar het wordt maar duurder en duurder. Ik heb nu Zupreem ook besteld bij Parrot paradise. Ook nog twee kleine zakjes HP. Ik ga toch langzamerhand proberen/kijken of ze Zupreem ook eten. schijnt ook heel goed te zijn en m.i. veel betaalbaarder!
quote:Originally posted by millie
Harrison wordt overal wel steeds duurder lijkt wel
Millie, ik geef mijn bb, grijsje én muisparkiet ook harrisons, maar het wordt maar duurder en duurder. Ik heb nu Zupreem ook besteld bij Parrot paradise. Ook nog twee kleine zakjes HP. Ik ga toch langzamerhand proberen/kijken of ze Zupreem ook eten. schijnt ook heel goed te zijn en m.i. veel betaalbaarder!
Ik heb ook 2 zakken Zupreem besteld ik heb al eerder een zak gehad ze eten het hier beter dan de harrison. Doen het er goed op hoor mooie glans. Maar mijn idee zijn de Harrisons beter waarom weet ik niet zit tussen mijn oren denk ik. Nu heeft parrotparadise ook de prijs van de Harrisons omhoog gedaan dus nu voor het eerst geen harrison besteld
Bij mij wordt Zupreem met veel smaak gegeten. Het ziet er lekker uit en pakt makkelijk beet en is erg knapperig. Mijn grijsje verkiest zijn pellets boven alles.
Ik ben erg tevreden over zupreem en voorlopig zal ik niet overstappen.
Maandag 9 November 2009 2:12 pm
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2, 3, 4
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:35 pm