|
|
|
dennis.l
Kuikentje
| Overgegaan van Harrisson's naar Zupreem |
|
|
Ik ben sinds het weekend overgestapt naar Zupreem, omdat moyo de high potency van Harrisson's echt heel slecht pakte. Zo slecht dat hij begon af te vallen, nu had ik wat Zupreem natural diet pellets in zijn bakje gedaan.... Meteen helemaal op !!
Hij is zelfs in een paar dagen tijd weer 13 gram aangekomen.
Ik ga de gekleurde ook nog proberen denk ik, liever geen kleurstoffen. Doe ze denk ik elke dag een paar voor de afwisseling erbij.
Scheelt ook nog eens bakken met geld !!
Iemand positieve of negatieve ervaringen met Zupreem ? |
Maandag 19 Juli 2010 4:37 pm |
|
|
|
|
Ann
Beginnende vlieger
|
Ik ben zeer tevreden over Zupreem. Met uitzondering van de edels krijgen ze er hier allemaal regelmatig en ik vind er nooit iets van terug, alles gaat op. |
Dinsdag 20 Juli 2010 6:12 am |
|
|
ParrotLady
Kuikentje
Ik gebruik Zupreem Natural voor mijn grijsje en hij eet het erg goed. Ik ben er erg tevreden over.  |
Dinsdag 20 Juli 2010 1:02 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Heb geen ervaring met deze pellets. Wel goed dat Moyo nu terug goed eet en is bijgekomen.  |
Woensdag 21 Juli 2010 3:48 pm |
|
|
loulou
Net uit het ei
Wij hebben een tijdje geleden een zakje zupreem meegenomen om te proberen Bij de amazone.
Deze eet al een paar jaar harrisons en wilde is kijken of hij wat anders wilde.
Helaas moest hij er niets van hebben, Gooide alle gekleurde pellets mooi uit zijn bakje.
Dus voor Timmie blijven het voorlopig de Harrisons. |
Zondag 25 Juli 2010 10:05 pm |
|
|
|
|
Rocco
Vlieger
ik voer zowel harissons als zupreem en het bevalt beide zeer goed. Oscar eet het liefst alleen zupreem en Rocco geeft de voorkeur aan de harissons....
Joris blijft stug alleen nutribird eten
en dan kreeg ik als tip dat ik het moest mengen met iets dat hij heel lekker vond (bv smeerkaas of pindakaas)... mevrouw lust alleen nutribird, zaad, beetje fruit en walnoten (hmmm misschien dan eens een fruitpapje proberen, maar appelmoes trapte ie niet in..) |
Zondag 15 Augustus 2010 9:37 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Pluis heeft geloof ik ook Zupreem gevoerd. Zij voerde eerst Harrisons. Ik weet niet wat zij er van vond, maar ze is in ieder geval wel weer terug bij de Harrisons. |
Maandag 16 Augustus 2010 9:47 am |
|
|
|
|
Nel
Vlieger
|
Bij mij krijgen de valken Zupreem en de gaaien Harrison's HP.
Ik heb de gekleurde Zupreem ook gehad maar daar krijgen mijn vogels diarree van, dus daar ben ik mee gestopt.
Zupreem bevalt prima en is een stuk goedkoper.
De gaaien kregen ook Zupreem maar 1 van hen kreeg plukgedrag, vandaar dat ik hun weer op de Harrison's HP heb gezet. Achteraf kwam het plukken door dominantie van een andere gaai, dus zal het niet aan de Zupreem hebben gelegen.
Om kort te zijn: prima pellets maar ik raad de gekleurde Zupreem af in verband met geen mooie poepjes. |
Maandag 16 Augustus 2010 11:40 am |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 13 Februari 2012 5:05 pm
|
|
|
|
|
|