Overgegaan van Harrisson's naar Zupreem

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
dennis.l
Kuikentje

Overgegaan van Harrisson's naar Zupreem  Reageer met quote  

Ik ben sinds het weekend overgestapt naar Zupreem, omdat moyo de high potency van Harrisson's echt heel slecht pakte. Zo slecht dat hij begon af te vallen, nu had ik wat Zupreem natural diet pellets in zijn bakje gedaan.... Meteen helemaal op !!
Hij is zelfs in een paar dagen tijd weer 13 gram aangekomen.
Ik ga de gekleurde ook nog proberen denk ik, liever geen kleurstoffen. Doe ze denk ik elke dag een paar voor de afwisseling erbij.

Scheelt ook nog eens bakken met geld !! Klappen

Iemand positieve of negatieve ervaringen met Zupreem ?
Bericht Maandag 19 Juli 2010 4:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Ann
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ik ben zeer tevreden over Zupreem. Met uitzondering van de edels krijgen ze er hier allemaal regelmatig en ik vind er nooit iets van terug, alles gaat op.
Bericht Dinsdag 20 Juli 2010 6:12 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
ParrotLady
Kuikentje

Reageer met quote  

Ik gebruik Zupreem Natural voor mijn grijsje en hij eet het erg goed. Ik ben er erg tevreden over. Smile
Bericht Dinsdag 20 Juli 2010 1:02 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Heb geen ervaring met deze pellets. Wel goed dat Moyo nu terug goed eet en is bijgekomen. Veertje
Bericht Woensdag 21 Juli 2010 3:48 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
loulou
Net uit het ei

Reageer met quote  

Wij hebben een tijdje geleden een zakje zupreem meegenomen om te proberen Bij de amazone.
Deze eet al een paar jaar harrisons en wilde is kijken of hij wat anders wilde.
Helaas moest hij er niets van hebben, Gooide alle gekleurde pellets mooi uit zijn bakje.
Dus voor Timmie blijven het voorlopig de Harrisons.
Bericht Zondag 25 Juli 2010 10:05 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Rocco
Vlieger

Reageer met quote  

ik voer zowel harissons als zupreem en het bevalt beide zeer goed. Oscar eet het liefst alleen zupreem en Rocco geeft de voorkeur aan de harissons....

Joris blijft stug alleen nutribird eten Sad

en dan kreeg ik als tip dat ik het moest mengen met iets dat hij heel lekker vond (bv smeerkaas of pindakaas)... mevrouw lust alleen nutribird, zaad, beetje fruit en walnoten (hmmm misschien dan eens een fruitpapje proberen, maar appelmoes trapte ie niet in..)
Bericht Zondag 15 Augustus 2010 9:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Pluis heeft geloof ik ook Zupreem gevoerd. Zij voerde eerst Harrisons. Ik weet niet wat zij er van vond, maar ze is in ieder geval wel weer terug bij de Harrisons.
Bericht Maandag 16 Augustus 2010 9:47 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Nel
Vlieger

Reageer met quote  

Bij mij krijgen de valken Zupreem en de gaaien Harrison's HP.

Ik heb de gekleurde Zupreem ook gehad maar daar krijgen mijn vogels diarree van, dus daar ben ik mee gestopt.

Zupreem bevalt prima en is een stuk goedkoper.
De gaaien kregen ook Zupreem maar 1 van hen kreeg plukgedrag, vandaar dat ik hun weer op de Harrison's HP heb gezet. Achteraf kwam het plukken door dominantie van een andere gaai, dus zal het niet aan de Zupreem hebben gelegen.

Om kort te zijn: prima pellets maar ik raad de gekleurde Zupreem af in verband met geen mooie poepjes.
Bericht Maandag 16 Augustus 2010 11:40 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 13 Februari 2012 5:05 pm
  Berichten van afgelopen: