|
|
|
Igor
Vliegende acrobaat
|
Nee.
Hot & Healthy is korrels van 3 mm voor parkieten, aga's, enz.
Paradise zijn korrels van 5 mm voor middelgrote papegaaien en grote parkieten die niet uit de poot eten.
Jungle mix zijn staafjes van 5 mm bij 15 mm voor papegaaien die hun eten me thun poten vasthouden.
http://www.dierenkliniekdebaro.....cenic_voer |
Donderdag 14 December 2006 5:03 pm |
|
|
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Hey,bedankt,nou daar kunnen we wat mee!!!
Nou dan hebben wij dus de jungle en paradise mix!!! |
Donderdag 14 December 2006 5:16 pm |
|
|
millie
Kamikaze piloot
jade eet het niet hij poept er in :S hij vertikt het |
Donderdag 14 December 2006 8:42 pm |
|
|
|
|
Marlies R
Vlieger
|
|
|
|
Aangezien ik het zonde vind om er een apart topic voor te openen maar even verder in dit topic.
Ik had het al in het topic gezet van "binnenkort logee" dat Ferdie hier zou komen om te wennen aan nieuw voer. Thuis wilde het absoluut niet lukken. Ze eet nu zaadjes, en heeft haar hele leven vertikt om wat anders te eten. We hebben het al een aantal malen geprobeerd, maar ze weigert gewoonweg.
Ik heb het hier nu ook geprobeerd met Harrison, maar ook hier wil ze echt niet. Stomme kip Aangezien ze al vrij mager is ( zaadjes zit ook amper wat in, plus dat ze zo'n streskip is ) heb ik haar nu eerst maar weer zaadjes gegeven, zodat ze in elk geval niet teveel gewicht verliest.
Hooijmeijer had al gezegd toen ik daar met Tweety was dat ik haar anders maar moest brengen. Hij had nog nooit een vogel gehad waarbij het niet lukte.... Morgenochtend gaan we dus maar eens even bellen wat dat geintje eventueel gaat kosten......
Negeren helpt niet. Het feit dat Tweety het wel eet, en zelfs vanonder haar neus ook niet. Jaloers werd ze ook al niet toen ik er een paar opat (Ik kan je vertellen, zo lekker zijn ze niet ) ook de opfokpap vind ze niet lekker  |
Zondag 7 Januari 2007 9:22 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Ohhhh kaketoes! Heerlijk eigenwijs!
Misschien een idee, heb je een klimboom buiten? Vaak eten ze in een vreemde omgeving wél andere dingen. Vraag me niet waarom maar zo heeft een grijsje, dat al 10 jaar zaad had gegeten, ook Harrison leren eten.
Hij was trouwens wel van zijn eigen boom naar de boom van de 'Harrison-etende-gaaien' gesprongen.  |
Maandag 8 Januari 2007 2:47 pm |
|
|
Marlies R
Vlieger
|
quote:
Originally posted by Sue
Ohhhh kaketoes! Heerlijk eigenwijs!
Misschien een idee, heb je een klimboom buiten? Vaak eten ze in een vreemde omgeving wél andere dingen. Vraag me niet waarom maar zo heeft een grijsje, dat al 10 jaar zaad had gegeten, ook Harrison leren eten.
Hij was trouwens wel van zijn eigen boom naar de boom van de 'Harrison-etende-gaaien' gesprongen.
Nou, bij deze kip heeft dat niet geholpen aangezien mijn huis voor haar een vreemde omgeving was. Je hoort inderdaad wel eens dat dat werkt. We hebben al diverse soorten pellets in het verleden ook geprobeerd. Over het algemeen kijkt ze er niet eens naar...
Heb vanochtend in elk geval een afspraak gemaakt bij Hooijmeijer. We brengen haar donderdag heen en ik haal haar dan volgende week vrijdag weer op. We plakken er dan ook gelijk een gedragsconsult aan vast. Kijken of Hooijmeijer misschien nog goede tips heeft voor deze gestoorde tante! |
Maandag 8 Januari 2007 7:38 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Hmmmm Hooi zal vast prima tips hebben voor je 'gestoorde tante'.. Hahaha!
Ben benieuwd.. |
Maandag 8 Januari 2007 8:50 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:36 pm
|
|
|
|