Palmnoten en macadamia's

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Re: Palmnoten en macadamia's  Reageer met quote  

Tja, dat is ook een idee he. Zo gek is dat toch niet? Een voor jou, één voor hem! Zo deed ik dat met Zazu en de walnoten toen ik geen notenkraker had. Cool

Wordt hij ook niet wakker van het licht?
Bericht Donderdag 22 Maart 2007 8:52 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

quote:
Originally posted by Sue

Wordt hij ook niet wakker van het licht?

Wij hebben het altijd vrij donker in huis. De lampjes die aan zijn geven een oranjeachtig licht. De gordijnen dicht (dus ook van buiten geen licht)

Maar zomers wanneer het echt lang licht is gaat ie ook gewoon slapen rond 21.00 uur. Wat een braaf kind toch Very Happy
Bericht Donderdag 22 Maart 2007 9:47 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Grappig om te lezen. Volgens mij hebben bb'tjes echt een soort ingebouwde timer. Zazu heeft dat helemaal niet zo. Rolling Eyes
Bericht Donderdag 22 Maart 2007 10:30 pm
abthijs
Eitje

Reageer met quote  

Jullie vraag hoelang de palmnoot kan blijven liggen, de palmnoot kun je rustig 24 uur laten liggen daarna weg pakken en weggooien. Bij ligt de plamnoot niet langer dan een minuut dan is deze al verobert.Al mijn 6 grijze roodstaarten eten ze met smaak. Het is een kwestie van doorzetten.
Bericht Zondag 25 Maart 2007 3:34 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zes grijze roodstaarten? Shocked Dan gaan de palmnoten bij jou zeker wel hard? Cool
Bericht Zondag 25 Maart 2007 4:25 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by abthijs
Jullie vraag hoelang de palmnoot kan blijven liggen, de palmnoot kun je rustig 24 uur laten liggen daarna weg pakken en weggooien. Bij ligt de plamnoot niet langer dan een minuut dan is deze al verobert. Al mijn 6 grijze roodstaarten eten ze met smaak. Het is een kwestie van doorzetten.

Hoi Abthijs. Dank je wel voor je antwoord.
Welkom hier en heel veel plezier hier.
Je begrijpt natuurlijk wel dat wanneer je 6 roodstaarten hebt wij haast niet kunnen wachten totdat je foto's plaats Laughing
Bericht Zondag 25 Maart 2007 4:39 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by esjo
Je begrijpt natuurlijk wel dat wanneer je 6 roodstaarten hebt wij haast niet kunnen wachten totdat je foto's plaats Laughing

Je haalt me de woorden uit m'n mond. Laughing Cool
Bericht Zondag 25 Maart 2007 4:41 pm
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

So,hey!! Shocked Shocked
Schitterend,en sluit me aan bij de rest.
Foto's!!!! Laughing Laughing Laughing
Bericht Zondag 25 Maart 2007 5:22 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 13 Februari 2012 4:09 pm
  Berichten van afgelopen: