Wij hebben het altijd vrij donker in huis. De lampjes die aan zijn geven een oranjeachtig licht. De gordijnen dicht (dus ook van buiten geen licht)
Maar zomers wanneer het echt lang licht is gaat ie ook gewoon slapen rond 21.00 uur. Wat een braaf kind toch
Donderdag 22 Maart 2007 9:47 pm
Sue Moderator
Re: Palmnoten en macadamia's
Grappig om te lezen. Volgens mij hebben bb'tjes echt een soort ingebouwde timer. Zazu heeft dat helemaal niet zo.
Donderdag 22 Maart 2007 10:30 pm
abthijs Eitje
Jullie vraag hoelang de palmnoot kan blijven liggen, de palmnoot kun je rustig 24 uur laten liggen daarna weg pakken en weggooien. Bij ligt de plamnoot niet langer dan een minuut dan is deze al verobert.Al mijn 6 grijze roodstaarten eten ze met smaak. Het is een kwestie van doorzetten.
Zondag 25 Maart 2007 3:34 pm
Sue Moderator
Zes grijze roodstaarten? Dan gaan de palmnoten bij jou zeker wel hard?
quote:Originally posted by abthijs
Jullie vraag hoelang de palmnoot kan blijven liggen, de palmnoot kun je rustig 24 uur laten liggen daarna weg pakken en weggooien. Bij ligt de plamnoot niet langer dan een minuut dan is deze al verobert.
Al mijn 6 grijze roodstaarten
eten ze met smaak. Het is een kwestie van doorzetten.
Hoi Abthijs. Dank je wel voor je antwoord.
Welkom hier en heel veel plezier hier.
Je begrijpt natuurlijk wel dat wanneer je 6 roodstaarten hebt wij haast niet kunnen wachten totdat je foto's plaats
Zondag 25 Maart 2007 4:39 pm
Sue Moderator
quote:Originally posted by esjo
Je begrijpt natuurlijk wel dat wanneer je 6 roodstaarten hebt wij haast niet kunnen wachten totdat je foto's plaats