palmnoten

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Cosch
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Hahaha slim.
Ik heb het zo ook met harrisons bij Coco gedaan. Ik deed net of ik het at en er intens van genoot! Laughing Laughing
Toen wilde hij ook wel na een week sukkelen! En nu wil hij niet anders.
Bericht Vrijdag 6 April 2007 11:54 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het zijn echte gewoontedieren he? Laughing Wat de boer niet kent...
Dat gaat trouwens wel steeds beter. Hier proberen ze vaak nieuwe dingen. Vooral Zazu is erg gemakkelijk geworden. (Vergeleken met eerst)
Bericht Vrijdag 6 April 2007 11:58 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Cosch
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

ja klopt. ze wennen er idd ook aan dat ze af en toe nieuwe dingen voorgeschoteld krijgen. Is alleen maar goed. Maar palmnoten.. blijkt lastig. En ze zeggen dat grijsjes over het algemeen een moord doen voor palmnoten!
Bericht Vrijdag 6 April 2007 12:28 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
hilli
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

zit er trouwens een aparte geur aan palmnoten want kokkie wil alles eten en hebben wat wij ook hebben maar zodra we een palmnoot in de mond doen en hem aanbieden is het OEH!!! zelfs mn vader krijgt het niet voor elkaar bij kokkie net of hij het ruikt ofzow heel apart is het
Bericht Zaterdag 7 April 2007 3:22 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
kadoes
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Cosch
En ze zeggen dat grijsjes over het algemeen een moord doen voor palmnoten!

hahahahah mijn coco wel die zou er een moord voor doen om die "vieze"noot zo snel mogenlijk uit zijn bak te gooien.

catootje en balou eten het wel goed.
Bericht Zaterdag 7 April 2007 5:45 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ze ruiken inderdaad een beetje raar. Misschien komt het omdat ik hier eerst palmnotenolie heb geintroduceerd? Rolling Eyes Dat vinden ze zalig door de juvenile.
Bericht Zondag 8 April 2007 1:16 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:36 pm
  Berichten van afgelopen: