papje???

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
evilparrots
Beginnende vlieger

papje???  Reageer met quote  

hallo allemaal,

ik heb ff een vraagje:

heeft er iemand toevallig juvenile pap in huis? zo ja is het mogelijk om mij misschien een beetje "op te sturen"..... ik wil t graag eens uitproberen met mn roodstaart, maar tis erg duur om een heel pak te kopen, als coco t niet eet, ben ik 18 euro armer....... en ken ik dat pak weggooien. of weet iemand toevallig of er proefverpakkingen van te krijgen zijn?

alvast bedankt, groetjes coco loki en suzanne
Bericht Woensdag 6 December 2006 4:56 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Ik had nog nutribird, maar volgens mij heeft m'n moeder die weggegooid Confused (over datum denk ik)
Bericht Woensdag 6 December 2006 5:29 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
maartje en nelis
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ik heb nog een kleinbeetje over! ik moet wel zeggen dat Nelis (ook een grijze roodstaart) het niet te eten vind!!!!! Pas wanneer je het met een ander smaakje vermengd wilde hij het eten! Ik heb nog 112 gram dus zeg maar of je dat wil hebben.
Ik heb ook nog cede pap over daar heb ik nog 500 gram van misschien wil je dat ook hebben????

Groetjes
Bericht Woensdag 6 December 2006 8:09 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik denk wel dat Loki de restjes op wil eten als Coco het niet wil. Wink Ik zou, als Coco het niet lust, de juvenile mengen met de pap die je nu gebruikt. Cool
Bericht Woensdag 6 December 2006 10:29 pm
evilparrots
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

hey sue,

ja als je het kan missen graag! stuur me anders ff een pm met de kosten e.d. dan kan ik je mijn adres geven.

alvast bedankt
Bericht Woensdag 6 December 2006 10:44 pm
evilparrots
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

ow sorry een foutje gemaakt, sue moet maartje en nelis zijn lol
Bericht Woensdag 6 December 2006 10:45 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:38 pm
  Berichten van afgelopen: