Pas op met kippenbotjes!

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
esc_f_ny
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Oh? Laughing
Had ik dat geweten, had ik het tegen haar gezegd.
Het is ook zo'n makkelijk woord.
Maar als Raja dan door de kamer rent en je hoort die voetstapjes en ziet die kop en denkt en het woord 'soepkip'.... Geloof me, dan vind je het ook echt een soepkip. Laughing

Vertel Sue, wat zijn jouw bijnamen (voor je vogels dan he)?
Bericht Woensdag 2 April 2008 6:24 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha bijnamen van mijn vogels. Volgens mij hadden we daar een topic over!
http://www.fluffies.org/nl/viewtopic.php?t=5037

Ik geloof je helemaal.. Ze kunnen zo grappig rennen. En Raja d'r droge koppie erbij! Laughing
Bericht Donderdag 10 April 2008 8:04 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esc_f_ny
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Haha, wat lachen dat topic. Wat heb jij veel bijnamen.

Gek eigenlijk dat niemand dan de bijnaam als naam heeft gegeven. Waarom een naam als we zoveel bijnamen hebben. Haha.

Ja, over dat lopen gesproken, Raja heeft echt super x poten. Als het waren moet ze ze over elkaar heen zetten om te lopen. Is dat normaal? (Niet dat er iets normaals is aan Raja Laughing )
Bericht Donderdag 10 April 2008 3:44 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Whahaha tja waarom geven we zoveel bijnamen? Misschien omdat dat lekker klinkt? Omdat het ze vaak beschrijft?

Sommige gaaitjes hebben grotere voeten dan andere gaaitjes. Scuttle heeft hele kleine voetjes. Zazu heeft grote platvoeten. Laughing
Bericht Donderdag 10 April 2008 9:10 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by esc_f_ny

Ja, over dat lopen gesproken, Raja heeft echt super x poten. Als het waren moet ze ze over elkaar heen zetten om te lopen. Is dat normaal? (Niet dat er iets normaals is aan Raja Laughing )

Herman heeft dat ook, volgens mij alle vogels. Ze lopen daarom ook zo lekker onhandig te waggelen Laughing Vooral als ze proberen hard te rennen kun je mij wel weg dragen. Schitterend Laughing Laughing
Bericht Vrijdag 11 April 2008 9:43 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha, het ziet er niet uit! Zazu gaat altijd op en neer als hij heel erg hard rent. Het lijkt wel zo'n treintje waarvan die dingen op en neer gaan. Laughing
Bericht Maandag 14 April 2008 8:40 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Jos lijkt meer een eend in het park en hoe harder hij wil gaan hoe harder die kont schud. Laughing Laughing Laughing Laughing En als je hem staat uit te lachen dan kijkt hij je aan en doet ie grrr. Probeer je dan maar serieus te houden. Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Bericht Maandag 14 April 2008 9:38 am
esc_f_ny
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing Laughing

Wat leuk om jullie verhalen te lezen. Lig in een deuk, want bij elk verhaal zie ik het al helemaal vor me.
Hilarisch! Laughing Laughing
Bericht Woensdag 16 April 2008 8:04 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hihihi, kan het me voorstellen, dan moet je die kop eens zien als je ze in het echt zit uit te lachen. Daar krijg je buikkrampen van. Laughing Laughing Laughing
Bericht Donderdag 17 April 2008 2:11 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha een eendje met een schudkont! Laughing Ohhh als Joske dit zou lezen, Sarah! Nee! Nee!
Bericht Woensdag 23 April 2008 7:01 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dan zou ik het hem maar beter niet leren denk ik Embarassed
Bericht Woensdag 23 April 2008 8:49 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:38 pm
  Berichten van afgelopen: