|
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
| pecannoot en macademianoot |
|
|
Waar vind ik de pecannoot en de macademianoot?
De hazelnoot is gewoon in de supermarkt te vinden in van die gazen zakjes bij het verse groente en fruit. Die noten moet je dus nog kraken.
Maar ik kan de pecannoot en de macademia niet vinden daarbij...
Moet ik daarvoor naar een notenspeciaalzaak of weten jullie nog andere opties?
(Ik heb nl ook geen notenspeciaalzaak in de buurt....ik woon echt in een dom dorp waar ze niets hebben...) |
Donderdag 9 Juli 2009 3:19 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Macedamianoten breng ik mee van bij Dieca, Pecanoten weet ik niet zeker of hij die heeft, misschien kan je iets op de website van hen vinden.
De macedamiannoten zijn al gepeld bij hen, is een zakje of een plastiek potje, ben er nu ff niet zeker van. |
Donderdag 9 Juli 2009 7:14 pm |
|
|
Laura B
Moderator

Vaak kun je pecannoten in de dop wel in van die netjes gemengde noten vinden. Heeft jullie kaasboer geen noten toevallig? Anders eens meenemen als je eens in de stad bent? |
Donderdag 9 Juli 2009 9:25 pm |
|
|
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Hm, ook geen kaasboer hier. De dichtsbijzijnde is 10 km verderop. Moet wel een keer te doen zijn hoor, maar ik dacht misschien komen hier heldere tips uit dat ik ze dichterbij en makkelijker aan kan komen.
Dieca, ja die zit niet in de buurt en als ik ze bestel en laat verzenden komen er nog een keer 6,95 euro aan verzendkosten bovenop. Dan worden het wel erg dure nootjes.... |
Vrijdag 10 Juli 2009 11:14 am |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Ik haal hier de noten ook bij een noten / kaasboer.
Maar ook op de markt kan ik ze krijgen. Ik weet niet of jullie een weekmarkt hebben, maar daar zou ik dan eens kijken  |
Zaterdag 11 Juli 2009 12:41 pm |
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Gisteren naar de kaasboer geweest 10 km verderop. Die had die noten waar nog niets mee gebeurd was. Alleen jammer dat ze niet meer in de dop zaten, want het is zo leuk als ze de noot er nog uit moeten prutsen....
Maar je kan niet alles hebben! |
Zondag 12 Juli 2009 9:26 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Dat is ook weer waar, we kunnen niet alles hebben. Zou maar al te leuk zijn natuurlijk. Maar, je hebt nu wel in elk geval lekkere nootjes gevonden, super  |
Zondag 12 Juli 2009 12:18 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:40 pm
|
|
|
|
|
|