hoi ik had hier laatst ergens een receptje gezien hoe je pellets kan pletten met nog wat om er een papje van te maken. maar ik vind het niet meer terug dus als iemand het weet staan? Wiske wilt er niet echt van eten van de pellets.
volgens mij bedoel je het recept van marleen.
pellets, brinta, roosvicee, de rest ben ik vergeten
ik doe ook vaak wat groente nat erdoor als ik gekookt heb. als het nog warm is vinden ze hier heerlijk.
Vrijdag 24 Maart 2006 1:11 pm
alexandraatje Kamikaze piloot
ja of een heel klein beetje groentesoep. als het wat warm is worden ze heel gauw zacht en dan kunnen ze er niet van af blijven. je kunt er eigenlijk vanalles doorheen doen. als het maar zacht wordt. ik meng het ook vaak met een babyvoeding uit zo'n potje.
haha heb daarstraks een papje gemaakt en ik moet zeggen was een groot succes, niet om te eten hoor, nee dat is niet leuk, maar om in te baden!!! :
dat is wel heeeeeel leuk, nou dat had ik (wiske dus) goed gezien, want dan moest ik daarna onder de douche haha!!! ik heb mijn mama dus gewoon gefopt want af en toe deed ik mijn kopje naar beneden alsof ik ging eten en dan prrrrrttttt papje in mijn veertjes hahahaha! dat was heeel leuk hoor!!!