|
|
|
Sarah
Moderator

Kijk, op mijn "volgende keer" zal het een beetje zoeken zijn voor je. Je kan het inderdaad morgen of overmorgen al opnieuw proberen hoor maar mijn grijsje is er zo eentje die 1 keer in de week graag gewassen is en dan ook drijfnat gaat worden maar wil dan voor de rest van de week niet meer gewassen worden. Sommige gaaitjes hebben juist graag meerdere douchebeurten in een week. Moet je een beetje uitzoeken. Ik bied het onze Jos wel aan maar weet het direct dat het niet naar zijn zin is of als hij helemaal in de stemming is ervoor. Deze morgen was het weer helemaal feest en was hij precies een verzopen duif, hahaha, maar durf ik na 2 of 3 dagen met de plantenspuit afkomen, dan gaat hij niet akkoord met me. Het is echt een beetje zoeken maar dat zal je wel ontdekken, daar is geen vaste regel voor maar kwaad kan het in elk geval niet hoor.  |
Donderdag 14 Augustus 2008 11:40 am |
|
|
|
|
Thomas
Net uit het ei
lijkt me wel grappig "een verzopen duif"
ik zal dai elke dageen douchebeurt aanbieden en als ze niet wil zal ik ze absoluut niet dwingen en als ze het wel wilt krijgt ze een douche  |
Donderdag 14 Augustus 2008 11:58 am |
|
|
Sarah
Moderator

Nou, ik zou het op een 2 tot 3 keer per week houden denk ik, volgens mij is dat wel goed hoor, elke dag lijkt me best wel veel. Hopelijk komen er nog reactie of elke dag wel goed is of niet. Ik durf niks beweren over elke dag, sorry.
In ons dagboek kan je Jos trouwens verschillende keren bezig zien met zijn plantenspuit. Een grijsje laat zich namelijk niet makkelijk kleddernat spuiten, Jos wel maar 1 keer in de week volstaat dan ook voor hem. |
Donderdag 14 Augustus 2008 1:33 pm |
|
|
|
|
Thomas
Net uit het ei
ok dan zal ik hem het 2-3 keer in de week aanbieden om zeker te zijn dat ik haar vederpak niet beschadig met al dat water elke dag  |
Donderdag 14 Augustus 2008 1:35 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Hmmm eerst zou ik zeggen dat ze het niet zo heel erg leuk zou vinden. Na het zien van Flit (die hard naar de straal rende om daar stil te genieten) denk ik dat er best een kans inzit dat ze het wel leuk vindt.  |
Donderdag 14 Augustus 2008 8:08 pm |
|
|
|
|
Thomas
Net uit het ei
joepie
haha flit... !!!super naam!!!  |
Zaterdag 16 Augustus 2008 9:47 am |
|
|