ik weet het niet meer zo goed.
mijn alexander dino krijgt nu alleen maar zaadvoer,
en fruit en groente natuurlijk.
maar ik lees hier steeds dat pelets beter zijn.
is dit nu waar? wat is het verschil?
en wat moet een alexander voor pellets krijgen (weet niet of hier verschil in zit).
alle info is welkom
Ik geef ze hier zowel pellets als zaad. Ik ben van mening dat een vogel als zaadeter dit ook moet krijgen. Ze krijgen 's morgens pellets en 's avonds zaad. Daarbij natuurlijk nog nooitjes, groente en fruit.
Woensdag 3 Juni 2009 7:02 am
alexandraatje Kamikaze piloot
wij geven alleen zaadvoer. ik heb ook wel eens pellets gegeven maar ben terug naar zaad gegaan. zeer gevarieerd met daarnaast fruit en groenten. mijn alexander at ook gewoon zaad en deed het er heel goed bij. de meningen zijn een beetje verschillend over wat beter is en wat niet. je kan het combineren.
De meningen zijn hier inderdaad over verdeeld maar ook ik geef pellets en groenten en fruit (meer groenten dan fruit) en 's avonds krijgen ze dan een beetje zaadjes.
hahahaha
is me dat ff een tegenvaller.
eerst dacht hij mmmmmmm lekker,
dus niet.
ik geef nu als hij buiten in zijn boom zit en in zijn kooi alleen pellets.
als hij op zijn kooi zit geef ik pellets gemixt met zaad (dat hij er als eerste allemaal uitzoekt )
Oeps, jammer dat het toch niet zo vlot ging. Het is een kwestie nu van doorzetten. Eventueel kun je ze ook wat fijn maken en dan met wat fruit ofzo erdoor heen.
Gaat vast goed komen. Succes !!
Dinsdag 16 Juni 2009 9:30 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:41 pm