quote:Originally posted by coco&gompie
ik heb ook harison maar die geef ik als snoepjes als basis krijgen ze nutribird p15 originel en tropical op aanraden van mn va die harison had ik er ook bij gekocht maar die vonde ze niet zo lekker en nu als snoepjes wel
maar als die op zijn koop ik ze ook niet meer vond ze gruwlijk duur vergeleken met nutribird en daar doen ze het ook prima op
Coco&Gompie, wat voor zakken heb jij van Harrison? De 5 pound of de 1 pound? Wat betaal jij ervoor? Het scheelt namelijk nogal waar je het haalt!
Volgens mij valt de prijs, als je 5 pound zakken haalt bij een adres waar het niet te duur is (Het kan echt ruim tien euro schelen of je het bij de één haalt of de ander!) best mee. Als je ze tenminste alles op laat eten en niet telkens bijvult, want dan wordt het natuurlijk een dure grap!
ik had een zak harrison high potency coarse van 1 pound bij de va en dat koste me 12 euro
Maandag 28 Mei 2007 10:43 am
Sue Moderator
Tja dat is best een dure grap. Als je de vijf pound neemt, dan kost het nog maar iets van 36 euro als je geluk hebt. Meestal zijn ze iets van 40 euro. Dat scheelt toch weer 20 euro: Als je vijf kleine zakjes zou moeten kopen.
Maandag 28 Mei 2007 10:45 am
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:42 pm