|
|
|
Bie
Vliegende acrobaat
| poep |
|
|
ik heb een vraag, mijn vriend zegt dat ik niet zo rap ongerust mag zijn, maar ik doe het lekker toch
ik was daarstraks wiske haar kot aan het verschonen en ze zat bij me op het keukenblad en ze liet een poepje vallen, ik zet ze erna terug in haar kot en ga terug naar de keuken en ik zie dat er bloed mee in haar poepje zit, echt vuurrood. het overheerste niet, maar was toch wel genoeg om het op te merken. nu weet ik niet wat ik moet doen...
mijn vriend zei van te stoppen met die pellets (wat toch enkel rommel was volgens hem ). maar ik maak me meer zorgen over dat poepje, hoe kan dit nou, zou het erg zijn? we zitten echt met het probleem dat we volgende week met 2 van sochtens tot savonds moeten werken en ik niet weet of we bij een da geraken, niet dat het onbelangrijk is want ik zou alles proberen om me vrij te krijgen, maar wat denken jullie? |
Zondag 2 April 2006 3:46 pm |
|
|
Bas Schurink
Vlieger
heb je niet iets roods gevoerd?? Paprika ofzo?? |
Zondag 2 April 2006 4:25 pm |
|
|
Laura B
Moderator

Cleo had laatst ook rode poep van de paprika en echt bloed in de ontlasting is vaak donkerrood en niet helder rood....Ik zou het in de gaten houden, als je niks "rood" voert en het blijft zo dan zou ik toch even contact opnemen met de DA...sterkte hoor!! |
Zondag 2 April 2006 4:50 pm |
|
|
|
|
Bie
Vliegende acrobaat
nu dat ik erover nadenk ik heb ze wel snoepjes gegeven waar zo een gedroogd stukje iets (zou niet goed weten wat) tussen zat (leek op een peperke maar is dat niet )en dat was rood, zou het kunnen dat het dat mss is? ik hoop het we, voel me al wel wat gerustgesteld, mag er niet aan denken dat mijn prinsesje iets mankeert |
Zondag 2 April 2006 4:58 pm |
|
|
Laura B
Moderator

Er is vast niks aan de hand, je geeft gewoon veel om je beestjes en dat is toch geweldig??? Het zijn vast die rode snoepjes geweest, misschien wel besjes ofzo??? |
Zondag 2 April 2006 5:13 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Bie ik ben even kwijt welke pellet je gaf? Ik heb destijds ook problemen gehad: De ontlasting kleurde rood bij het eten van rode pellets!  |
Zondag 2 April 2006 7:33 pm |
|
|
|
|
Antonia
Ervaren vlieger
Dat is hier ook zo hoor,door de pellets hebben ze hier soms ook rood-bruinachtige poepjes.  |
Zondag 2 April 2006 8:23 pm |
|
|
Bie
Vliegende acrobaat
ecobird pellets. ik heb ze maar effe terug zaad gegeven om te zien of het veranderd... maar waarschijnlijk maak ik me weer druk om niets |
Maandag 3 April 2006 7:28 am |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Hoi Bie
En,is de ontlsting van wiske weer oke?? |
Maandag 3 April 2006 8:46 am |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Ben ook wel benieuwd.. |
Maandag 3 April 2006 9:06 am |
|
|
marleen
Kamikaze piloot
|
Oh ik ben ook wel benieuwd Bie |
Maandag 3 April 2006 9:14 pm |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
Daar zou ik ook van schrikken, je verwacht geen rode poep hè, alhoewel het wel logisch is als ze iets gegeten heeft wat haar poep rood doet kleuren. Ik ben ook benieuwd hoe het met Wissewis is. |
Maandag 3 April 2006 9:19 pm |
|
|
|
|
Bie
Vliegende acrobaat
gisterenmorgend was ons Dametje heel stilletjes, kwam niet uit haar kooitje enz, heb ze extra vertroeteld, en wat vitamientjes bijgegeven en vandaag zat ze me weeral wakker te roepen was voor één keer echt blij, ben direct naar de living gegaan en haar kotje opengezet, en ze trippelde er echt uit om naar het kot van haar broertjes te gaan, doet ze anders nooit.
de ontlasting is terug zoals vroeger, ik moet wel eerlijk zeggen dat ik terug zaadjes ben beginnen bijgeven. ik had altijd schrik dat ze niet genoeg gegeten had. mss ga ik wel van die extravital zaadjes halen.
in ieder geval is ze precies terug de oude!  |
Dinsdag 4 April 2006 7:58 am |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
ben blij dat het allemaal goed is. je kunt ook de zaadjes met de pellets mengen dan krijgt ze van alles wat binnen |
Dinsdag 4 April 2006 8:00 am |
|
|
kadoes
Kamikaze piloot
das fijn om te horen bie.
gelukkig is ze weer de oude. |
Dinsdag 4 April 2006 8:01 am |
|
|
|
|