Jah tuurlijk hoort omkoperij er ook bij hihi meneer is de laatste tijd soms behoorlijk eigenwijs en tegendraads, zit nog behoorlijk in de puberteit.
Denk je er met de kids allang uit te zijn en begint het weer opnieuw haha
Maar ik ben ook heel benieuwd of hij de pompoenpitten zal lusten.
Zondag 21 September 2008 9:17 pm
Sue Moderator
Ojee, dat is minder.. Hoe tegendraads? Heeft hij nergens meer zin in? Of is het meer als je met 'm aan het oefenen bent?
Sue puur als ik met hem wil oefenen, eerst vond hij dat super leuk maar nu gaat hij met de rug naar me toe zitten of wil me intimideren door te 'bijten' of als hij de kans ziet smeert ie hem snel terug naar de kooi.
Kijk ik heb wel zoiets dat hij er ook plezier aan moet hebben anders houd het ff op met spelletjes en trucjes doen en lasten we een 'rustpauze' in.
Maar kan ook zijn dat hij die pijnboompitten niet meer de moeite waard vind
Maandag 22 September 2008 1:07 pm
Sue Moderator
Wanneer oefen je? Heeft hij dan net uitgebreid zitten eten? Want dan hebben ze hier ook minder zin. (Tenzij er iets héél lekkers tegenover staat)
Meestal is het wel op de middag tussen 13.00 en 14.00 uur en dan heeft hij allang gegeten.
Zondag 28 September 2008 5:11 pm
Sue Moderator
Ik zou het dan op een ander tijdstip proberen!
Over de pompoenpitten: Ik heb vorige keer pompoensoep gemaakt met biologische pompoenen. De zaadjes heb ik gewassen en ze in de oven gedroogd. Lekker dat ze waren!
Whahahahha, Esjo, zo klinkt het in elk geval niet hé
Zondag 9 November 2008 3:32 pm
Sue Moderator
Eigenlijk niet.. Je hebt me helemaal door. Ik vond ze erg lekker en de gaaien hebben er maar een beetje van terug gezien. Het was zo'n karwei om al die pompoenen te 'slachten'!