pompoenpitten

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha pijnboompitjes worden dus vaker gebruikt om arme vogeltjes om te kopen? Ben benieuwd wat Shandor van de pompoenpitten vindt!
Bericht Zondag 21 September 2008 9:12 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Jah tuurlijk hoort omkoperij er ook bij hihi Mr. Green meneer is de laatste tijd soms behoorlijk eigenwijs en tegendraads, zit nog behoorlijk in de puberteit. Rolling Eyes Wink
Denk je er met de kids allang uit te zijn en begint het weer opnieuw haha Laughing

Maar ik ben ook heel benieuwd of hij de pompoenpitten zal lusten.
Bericht Zondag 21 September 2008 9:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ojee, dat is minder.. Hoe tegendraads? Heeft hij nergens meer zin in? Of is het meer als je met 'm aan het oefenen bent?
Bericht Maandag 22 September 2008 8:03 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Sue puur als ik met hem wil oefenen, eerst vond hij dat super leuk maar nu gaat hij met de rug naar me toe zitten of wil me intimideren door te 'bijten' of als hij de kans ziet smeert ie hem snel terug naar de kooi.

Kijk ik heb wel zoiets dat hij er ook plezier aan moet hebben anders houd het ff op met spelletjes en trucjes doen en lasten we een 'rustpauze' in.
Maar kan ook zijn dat hij die pijnboompitten niet meer de moeite waard vind Wink
Bericht Maandag 22 September 2008 1:07 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wanneer oefen je? Heeft hij dan net uitgebreid zitten eten? Want dan hebben ze hier ook minder zin. (Tenzij er iets héél lekkers tegenover staat)
Bericht Donderdag 25 September 2008 9:09 am
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Meestal is het wel op de middag tussen 13.00 en 14.00 uur en dan heeft hij allang gegeten.
Bericht Zondag 28 September 2008 5:11 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik zou het dan op een ander tijdstip proberen!

Over de pompoenpitten: Ik heb vorige keer pompoensoep gemaakt met biologische pompoenen. De zaadjes heb ik gewassen en ze in de oven gedroogd. Lekker dat ze waren! Razz
Bericht Zondag 9 November 2008 9:19 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Heb je wel eerlijk gedeeld met je gaaien Sue Twisted Evil Mr. Green
Bericht Zondag 9 November 2008 11:18 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Whahahahha, Esjo, zo klinkt het in elk geval niet hé
Bericht Zondag 9 November 2008 3:32 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Eigenlijk niet.. Embarassed Je hebt me helemaal door. Ik vond ze erg lekker en de gaaien hebben er maar een beetje van terug gezien. Het was zo'n karwei om al die pompoenen te 'slachten'!
Bericht Maandag 10 November 2008 8:47 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nee! Nee! Nee! Nee! Nee! Nee! , arme gaaien. Zal ze eens komen helpen om een klachtenbrief te schrijven Laughing Laughing Laughing
Bericht Woensdag 12 November 2008 12:20 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:43 pm
  Berichten van afgelopen: