pompoenpitten

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
Whisper
Kamikaze piloot

pompoenpitten  Reageer met quote  

Mjin vriend en ik gaan vanavond spinazie met parmezaanse kaas en geroosterde pijnboompitten eten. Maar de pijnboompitten waren op bij de AH, dus ga ik ze uit Solace's snoeppot stelen. Very Happy Ik heb pompoenpitten ervoor in de plaats gekocht, ben benieuwd of hij die lust. Er zitten in ieder geval minder calorieen in, dat scheelt alweer een beetje.
Bericht Zaterdag 30 Juni 2007 10:22 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Cosch
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Coco hier is gek op pompoenpitten!
Ze mogen er niet zo veel per dag hebben hoor Wink

Kaya moet er niets van weten!
Bericht Zaterdag 30 Juni 2007 10:25 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: pompoenpitten  Reageer met quote  

Volgens mij zijn pompoenpitten hartstikke goed voor ze. Ze bevatten heel veel vitaminen. Ben eventjes kwijt welke, maar het waren er best veel!

Maarre, wat is dat?! Je hebt geen vogel om uit z'n snoeppot te stelen! Twisted Evil Laughing Laughing (Zegt degene die altijd de macadamia's van Zazu en de bananenchips van Iago opeet.. Embarassed )
Bericht Zaterdag 30 Juni 2007 1:07 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Haha, ja en dan steel ik uitgerekend de snoepjes waar hij het meest van houdt (je moet hem eens zien racen naar het trainingsstokje als ik met de pijnboompitten rammel).
Bericht Zaterdag 30 Juni 2007 1:11 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ohhh wat ben jij vals zeg! Zijn lievelingspitjes stelen. Mad Laughing Vandaag maar eventjes naar een andere supermarkt om te kijken of ze pijnboompitjes hebben? Ik laat ze hier altijd eerst eventjes wennen aan iets voordat ik ermee ga trainen. Anders verliest de click z'n betekenis? (In ieder geval z'n aantrekkelijkheid)
Bericht Zaterdag 30 Juni 2007 1:20 pm
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Dat zijn goede tips (allebei, dat van een andere supermarkt proberen en de pompoenpitten eerst gewoon aanbieden).
Bericht Zaterdag 30 Juni 2007 1:34 pm
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Nou, de pompoenpitten waren geen succes. Hij liet ze steeds vallen. En dan niet zoals bij de andere pitten "oepsie, mijn pit is gevallen, nu moet ik er nog een... oepsie, alweer.... oepsie..." en zo 3 pitten voor de prijs van 1 krijgen, maar gewoon omdat hij oprecht niet wist wat hij ermee aan moest. Ik zal er twee ofzo in z'n bakje leggen, dan kan hij even op z'n gemak ermee klunzen.

Maar er is ook goed nieuws. Mijn vriend had na de boodschappen de pompoenpitten opgeborgen en ik wist niet waar. Bij het zoeken kwam ik nog een zakje pijnboompitten tegen, dus die hoef ik vanavond niet van Solace te stelen. Laughing
Bericht Zaterdag 30 Juni 2007 2:32 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Heee wat jammer dat hij de pompoenpitten geen succes vond. Dat wordt dus vlg keer maar pompoenpitten door je eten doen ipv pijnboompitjes. Misschien moet hij er eventjes aan wennen? Very Happy

Fijn dat je nog een zakje had! Veertje Daar zal Solace je ook heeeel dankbaar voor zijn!
Bericht Zaterdag 30 Juni 2007 3:41 pm
yvon1968
Kuikentje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Heee wat jammer dat hij de pompoenpitten geen succes vond. Dat wordt dus vlg keer maar pompoenpitten door je eten doen ipv pijnboompitjes. Misschien moet hij er eventjes aan wennen? Very Happy

Fijn dat je nog een zakje had! Veertje Daar zal Solace je ook heeeel dankbaar voor zijn!

Hoi even een vraagje , misschien wel een domme hoor hahahah
maar die pijnboompitten haal je die gewoon in de supermarkt ??/
Bericht Donderdag 4 September 2008 3:19 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ja hoor. bij de kruiden kun je ze vaak vinden of bij het zelf maken van brood pakketten.
ik geef tegenwoordig ceder nootjes. daar zijn ze helemaal dol op.
Bericht Donderdag 4 September 2008 3:22 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Daar kan je ze halen. Je kan ze ook bij de notenbar (c'est bon) halen.. Wink
Bericht Donderdag 4 September 2008 3:48 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Weet niet of jullie ook de Aldi hebben??? Indien ja, dan hebben ze de pijnboompitjes ook gewoon bij de Aldi. Laughing
Bericht Donderdag 4 September 2008 9:11 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja hoor, die hebben we hier gewoon! Mr. Green
Bericht Vrijdag 5 September 2008 7:11 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hihihihi, wist ik nu eigenlijk niet echt zeker maar enfin, pijnboompitjes kan je ook daar gewoon vinden. Wink Laughing
Bericht Vrijdag 5 September 2008 9:24 am
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Met pijnboompitjes 'chanteer' ik Shandor ook als hij iets niet wil en dat werkt nog steeds goed Mr. Green en voor trainen gebruik ik die altijd al.

Pompoenpitten heb ik nog nooit gebruikt maar ga ik dan ook maar eens proberen. Die zijn dus minder vet begrijp ik?
Bericht Zondag 21 September 2008 9:08 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:43 pm
  Berichten van afgelopen: