|
|
|
Whisper
Kamikaze piloot
| pompoenpitten |
|
|
Mjin vriend en ik gaan vanavond spinazie met parmezaanse kaas en geroosterde pijnboompitten eten. Maar de pijnboompitten waren op bij de AH, dus ga ik ze uit Solace's snoeppot stelen. Ik heb pompoenpitten ervoor in de plaats gekocht, ben benieuwd of hij die lust. Er zitten in ieder geval minder calorieen in, dat scheelt alweer een beetje. |
Zaterdag 30 Juni 2007 10:22 am |
|
|
Cosch
Ervaren vlieger
Coco hier is gek op pompoenpitten!
Ze mogen er niet zo veel per dag hebben hoor
Kaya moet er niets van weten! |
Zaterdag 30 Juni 2007 10:25 am |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: pompoenpitten |
|
|
Volgens mij zijn pompoenpitten hartstikke goed voor ze. Ze bevatten heel veel vitaminen. Ben eventjes kwijt welke, maar het waren er best veel!
Maarre, wat is dat?! Je hebt geen vogel om uit z'n snoeppot te stelen! (Zegt degene die altijd de macadamia's van Zazu en de bananenchips van Iago opeet.. ) |
Zaterdag 30 Juni 2007 1:07 pm |
|
|
|
|
Whisper
Kamikaze piloot
Haha, ja en dan steel ik uitgerekend de snoepjes waar hij het meest van houdt (je moet hem eens zien racen naar het trainingsstokje als ik met de pijnboompitten rammel). |
Zaterdag 30 Juni 2007 1:11 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Ohhh wat ben jij vals zeg! Zijn lievelingspitjes stelen. Vandaag maar eventjes naar een andere supermarkt om te kijken of ze pijnboompitjes hebben? Ik laat ze hier altijd eerst eventjes wennen aan iets voordat ik ermee ga trainen. Anders verliest de click z'n betekenis? (In ieder geval z'n aantrekkelijkheid) |
Zaterdag 30 Juni 2007 1:20 pm |
|
|
Whisper
Kamikaze piloot
Dat zijn goede tips (allebei, dat van een andere supermarkt proberen en de pompoenpitten eerst gewoon aanbieden). |
Zaterdag 30 Juni 2007 1:34 pm |
|
|
|
|
Whisper
Kamikaze piloot
Nou, de pompoenpitten waren geen succes. Hij liet ze steeds vallen. En dan niet zoals bij de andere pitten "oepsie, mijn pit is gevallen, nu moet ik er nog een... oepsie, alweer.... oepsie..." en zo 3 pitten voor de prijs van 1 krijgen, maar gewoon omdat hij oprecht niet wist wat hij ermee aan moest. Ik zal er twee ofzo in z'n bakje leggen, dan kan hij even op z'n gemak ermee klunzen.
Maar er is ook goed nieuws. Mijn vriend had na de boodschappen de pompoenpitten opgeborgen en ik wist niet waar. Bij het zoeken kwam ik nog een zakje pijnboompitten tegen, dus die hoef ik vanavond niet van Solace te stelen.  |
Zaterdag 30 Juni 2007 2:32 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Heee wat jammer dat hij de pompoenpitten geen succes vond. Dat wordt dus vlg keer maar pompoenpitten door je eten doen ipv pijnboompitjes. Misschien moet hij er eventjes aan wennen?
Fijn dat je nog een zakje had! Daar zal Solace je ook heeeel dankbaar voor zijn! |
Zaterdag 30 Juni 2007 3:41 pm |
|
|
yvon1968
Kuikentje
|
quote:
Originally posted by Sue
Heee wat jammer dat hij de pompoenpitten geen succes vond. Dat wordt dus vlg keer maar pompoenpitten door je eten doen ipv pijnboompitjes. Misschien moet hij er eventjes aan wennen?
Fijn dat je nog een zakje had! Daar zal Solace je ook heeeel dankbaar voor zijn!
Hoi even een vraagje , misschien wel een domme hoor hahahah
maar die pijnboompitten haal je die gewoon in de supermarkt ??/ |
Donderdag 4 September 2008 3:19 pm |
|
|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
ja hoor. bij de kruiden kun je ze vaak vinden of bij het zelf maken van brood pakketten.
ik geef tegenwoordig ceder nootjes. daar zijn ze helemaal dol op. |
Donderdag 4 September 2008 3:22 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Daar kan je ze halen. Je kan ze ook bij de notenbar (c'est bon) halen..  |
Donderdag 4 September 2008 3:48 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Weet niet of jullie ook de Aldi hebben??? Indien ja, dan hebben ze de pijnboompitjes ook gewoon bij de Aldi.  |
Donderdag 4 September 2008 9:11 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Ja hoor, die hebben we hier gewoon!  |
Vrijdag 5 September 2008 7:11 am |
|
|
Sarah
Moderator

Hihihihi, wist ik nu eigenlijk niet echt zeker maar enfin, pijnboompitjes kan je ook daar gewoon vinden.  |
Vrijdag 5 September 2008 9:24 am |
|
|
Wil
Ervaren vlieger
Met pijnboompitjes 'chanteer' ik Shandor ook als hij iets niet wil en dat werkt nog steeds goed en voor trainen gebruik ik die altijd al.
Pompoenpitten heb ik nog nooit gebruikt maar ga ik dan ook maar eens proberen. Die zijn dus minder vet begrijp ik? |
Zondag 21 September 2008 9:08 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:43 pm
|
|
|
|
|