prestige premium african parrot voeding grijzeroodstaart

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Voeding van papegaaien en parkieten - Pellets/ zaad?

Auteur Onderwerp
pbrugge
Eitje

prestige premium african parrot voeding grijzeroodstaart  Reageer met quote  

wie heeft ervaring met dit voer voor een grijze roodstaart papegaai

prestige premium african parrot van Versele Laga
Bericht Woensdag 3 Januari 2007 9:31 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Sue
Moderator
Moderator

Re: prestige premium african parrot voeding grijzeroodstaart  Reageer met quote  

Ik ken iemand die het geeft. Very Happy Hij is er erg tevreden over. Je moet er wel andere dingen bij geven, vind ik. (Groente, fruit, pellets)
Bericht Woensdag 3 Januari 2007 11:01 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
evilparrots
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

ik gebruik t altijd, pellets zitten erin, ik geef de vogels alleen extra groente/fruit,. zolang de pieten het eten vind ik t prima.....
Bericht Donderdag 4 Januari 2007 2:42 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Er zitten inderdaad kleine pelletjes in. Maar eten jouw vogels die ook echt? Wink
Bericht Donderdag 4 Januari 2007 3:29 pm
evilparrots
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

ja loki wel, coco is inmiddels naar een collega van me, hij voelde zich niet prettig, nu heeft hij de hele dag aandacht..... merk aan hem dat ie t naar zn zin heeft. maar coco at die pellets niet, loki dus wel, vindt ze heerlijk evenals de rode pepers die erin zitten
Bericht Vrijdag 5 Januari 2007 3:51 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:46 pm
  Berichten van afgelopen: